Că tot am vrut să scriu despre deplasarea echipei Biz în Singapore, am zis să condimentez un pic materialul cu un scurt interviu, pe care stimabila Marta Uşurelu, redactor şef al conclavului :)) amintit mai sus, mi l-a acordat, pe mail, printre pregătirile de plecare.
Aş vrea să salut cu mare, mare drag stilul Revistei Biz de a ieşi din confortul pe care statul „acasă” ţi-l oferă şi de a explora noi teritorii, cum ar veni, de unde ies nişte materiale corespunzătoare. Am avut onoarea (şi bătaia teribilă de cap :D) să fac şi eu o deplasare cu ei, pentru numărul special de Bruxelles (rolul meu a fost să fac interviuri cu europarlamentari români) şi pot să vă spun că m-au zăpăcit când am văzut 1. cât de mult este de lucru 2. ritmul infernal în care oamenii aceştia lucrează. Şi uitaţi-vă ce iese, nişte numere cu adevărat speciale.
Ce se va întâmpla în Singapore, puteţi să vedeţi, în mare, la Alexandru Negrea şi la Victor Kapra. Eu vă las cu interviul de mai jos :)
Cristian China-Birta: De ce mergeti si faceti aceste numere speciale (foarte reusite, de altfel) in tot felul de locuri, este de inteles. Dar eu as vrea sa imi spui cu ce ramaneti voi, ca revista, dupa astfel de ispravi.
Marta Uşurelu: Pe langa amintiri cu adevarat senzationale, ramanem in legatura cu oameni de business si specialisti care se numara printre cei care ne creeaza viitorul tuturor. Ramanem conectati la pulsul global al afacerilor si inovatiilor, iar asa putem anticipa ce urmeaza sa se intample si pe piata romaneasca. In plus, as spune ca ne-am imbogatit cu o viziune din exterior asupra Romaniei pe care este greu s-o capeti cantonat doar pe piata locala.
Mie mi se pare fabulos spiritul de gasca faina pe care il aveti in redactie. Eu unul nu am mai vazut asa ceva. Care-i secretul de sunteti atat de uniti si de aveti un feng shui care coafeaza pe multa lume?
Suntem uniti pentru ca am trecut impreuna prin perioade dificile, cand piata se prabusea in jurul nostru. Si tot ce am facut in ultimii 5 ani, de cand am preluat eu revista, a fost facut in echipa, prin discutii si dezbateri, de multe ori incinse dar pe care am invatat sa le fructificam. Am pus toti umarul la fiecare numar de revista si eveniment Biz, iar asta a sudat echipa.
Voi sunteti o revista care apare in print. Cum de nu ati murit, bre? Ca tot aud de asta cu moartea printului de ani de zile.
Nu am murit pentru ca am gandit mereu altfel decat ceilalti. In loc sa ne raportam la print ca la o slabiciune, am facut din el un punct forte – prin coperte speciale, concepte si abordari diferite. Si am combinat printul cu noi tehnologii, de exemplu, prima coperta cu augmented reality din presa de business din Romania. Apoi, am intarit brandul prin evenimente unice pe piata romaneasca – Zilele Biz, Social Media Summit si Social Media Camp, BrandRo, AND Antreprenor sau Best Marketing, etc.
Sunteti unii din campionii feroce ai impletirii printului cu social media. Ati bifat niste landmarkuri (ca sa folosesc un cuvant sa ma arat destept :D) in zona asta. Cu ce va ajuta social media, ca sa intreb direct?
Social media ne ajuta sa extindem brandul Biz catre noi categorii de public, dar si sa participam activ la aceasta lume interactiva din online. Impletirea printului cu noile tehnologii este esentiala pentru orice publicatie – astazi si, mai ales, maine. Si mai este ceva – social media chiar te ajuta sa fii conectat la ultimele tendinte, inclusiv in business.
Obligatoriu – adica nu, stai – OBLIGATORIU ca orice interviu sa aiba intrebarea „ce planuri de viitor aveti?” :))
Prima revista realizata pe orbita! Glumesc. Sau poate nu! :) Vrem sa surprindem in continuare piata cu idei si abordari inovatoare. Pot sa va spun ca se lucreaza intens in „Laboratoarele Biz” la viitoarele surprize pe care le veti vedea in curand pe piata.
Te rog un mesaj in EXCLUSIVITATE pentru cei care imi fac onoarea sa imi citeasca blogul :D
Sa nu uite sa viseze. Aspiratiile ne ajuta sa transpunem in realitate ideile si dorintele. Si o spun bazandu-ma pe experienta din redactie. Nimic nu este imposibil atunci cand vrei ceva sit e dedici acelui proiect. Daca pentru multi jurnalisti locul de munca este o amintire sau un adevarat semn de intrebare, la noi problemele vizeza mereu descoperirea de idei si subiecte noi de business, alegerea unor interlocutori de valoare si identificarea proiectelor pe care sa le implementam si impunem pe piata in fiecare an.