Când un blogger îşi dă mâna corespunzător cu un brand…

Eu când vă tot spun că atunci când un blogger îşi dă mâna cu un brand şi se apucă să facă o ispravă corespunzătoare se cheamă că se pupă cererea cu oferta întru satisfacerea feng shuiului tuturor, inclusiv a cititorilor… Dar voi, batman, batman! Mă rog, nu toţi, doar unii dintre voi, cei care încă mai credeţi că statul pe gard şi chiţibuşatul înseamnă muncă grea rău.

Ia uitaţi-vă la isprava #DorDeRomania. De care se fac vinovaţi 1. bloggerul Brad Florescu şi 2. brandul Samsung. Pe bune, ce aţi putea comenta la aşa ceva? Mă întreb doar aşa ca să am motiv să mă întreb nu că aş aştepta ceva răspuns, mă înţelegeţi :))

Aveţi mai jos fotografia câştigătoare, care aparţine Mădălinei Drăgoi şi despre care musiu Florescu spune că „are toate ingredientele pentru a deveni o imagine iconică a României: câmpie, pădure, o fată frumoasă, o ie, un pas de Ciuleandră și un strop de mister”. Premiul pentru Mădălina: un Samsung Galaxy K Zoom.

fotografie castigatoare (Small)

Şi informaţiile oficiale despre ispravă.

dor de romania 1

Salut corespunzător şi echipa care a reuşit o campanie foarte faină :)

echipa

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *