De ce o să îmi cumpăr ultimul număr DoR #16

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Motivele general valabile, ca să le zic aşa, pentru care mai cumpăr din când în când (sunt fiinţă 2.0, ce vreţi de la mine…) Decât o Revistă sunt după cum urmează:

1. Un brand excelent gândit şi excelent implementat.

2. O scriitură foarte bună de fiecare dată.

3. Editori care îşi fac treaba aşa cum îngrozitor de puţini editori din printul românesc şi-o mai fac.

Iar motivul pentru care o să îmi cumpăr ultimul număr al revistei este un foarte, foarte bun material despre Academia Gheorghe Hagi, semnat Andreea Giuclea, pe care am avut privilegiul să îl citesc în pdf înainte de a-l reciti în revistă :) Doar pentru acest material şi tot merită să cumpăraţi revista. Deşi, fireşte, dacă vă uitaţi la sumar o să găsiţi şi alte chestiuni care vă fac cu ochiul.

Vă dau mai jos o mostră din articolul Andreei, aşa de poftă :D

decat o revista material

PS Întrebarea pe care o simt pe buzele unora dintre voi “de ce nu îţi faci abonament la DoR?” este una legitimă. Doar că nu am răspunsul…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)