Putem noi, ca bloggeri, măcar să anunţăm când o companie face ceva bine?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Unii dintre voi îşi aduc aminte de isprava “Săptămâna bloggerului sustenabil“. După care am rămas cu multe învăţăminte, pe care le aplic masiv de atunci încoace şi care îmi aduc – spus ca de la peluza unde îmi cam place să stau – beneficii atât pe partea de economisire de bani, dar şi pe partea de protecţia mediului, spus generic.

Am răspuns atunci provocării Unilever pentru că eram extrem de curios să văd dacă rămân cu ceva după asta. Şi am rămas. La greu. De atunci am urmărit ce se întâmplă cu acest brand, în special pe partea de sustenabilitate, una din promisiunile brandului, de altfel.

Astăzi vă dau Rezultatele Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil. Şi, ca să mă leg de ce zic în titlu, vă întreb din nou dacă nu ar fi bine ca, măcar din când în când, să scriem pe blogurile noastre despre lucrurile bune pe care, totuşi, se mai întâmplă prin companii. Unilever este, acum, doar un exemplu. Dar vorbim în general despre companii. Care, jur, nu fac numai lucruri naşpa. Ci mai bifează şi astfel de chestiuni, care aduc îmbunătăţiri considerabile în viaţa noastră, a tututor.

Ia staţi o clipă şi cugetaţi. Trag nădejde că nu o să vă strice…

unilever

PS Sper că mă va ierta Cristi Gog că i-am folosit expresia care l-a cam consacrat :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)