Putem noi, ca bloggeri, măcar să anunţăm când o companie face ceva bine?

Unii dintre voi îşi aduc aminte de isprava „Săptămâna bloggerului sustenabil„. După care am rămas cu multe învăţăminte, pe care le aplic masiv de atunci încoace şi care îmi aduc – spus ca de la peluza unde îmi cam place să stau – beneficii atât pe partea de economisire de bani, dar şi pe partea de protecţia mediului, spus generic.

Am răspuns atunci provocării Unilever pentru că eram extrem de curios să văd dacă rămân cu ceva după asta. Şi am rămas. La greu. De atunci am urmărit ce se întâmplă cu acest brand, în special pe partea de sustenabilitate, una din promisiunile brandului, de altfel.

Astăzi vă dau Rezultatele Planului Unilever pentru un Stil de Viață Durabil. Şi, ca să mă leg de ce zic în titlu, vă întreb din nou dacă nu ar fi bine ca, măcar din când în când, să scriem pe blogurile noastre despre lucrurile bune pe care, totuşi, se mai întâmplă prin companii. Unilever este, acum, doar un exemplu. Dar vorbim în general despre companii. Care, jur, nu fac numai lucruri naşpa. Ci mai bifează şi astfel de chestiuni, care aduc îmbunătăţiri considerabile în viaţa noastră, a tututor.

Ia staţi o clipă şi cugetaţi. Trag nădejde că nu o să vă strice…

unilever

PS Sper că mă va ierta Cristi Gog că i-am folosit expresia care l-a cam consacrat :D

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *