Există fix două categorii de oameni care vor citi rândurile de mai jos. Categoria 1: cei care o cunoaşteţi pe Claudia Tocilă. Categoria 2: cei care o cunoaşteţi abia acum, să vă fie de bine :D Vorbesc despre Claudia pentru că ea este „vinovată” în proporţie de 97,6564% (calcul ştiinţific de o exactitate monumentală, vă spun io la un pahar de Sâmbureşti care este metodologia) de simpatia mea faţă de AQUA Carpatica. Aşa că, în momentul în care am aflat despre foarte simpatica iniţiativă a brandului de a face un concurs pe Instagram pe tema #puritate, am zis „chineze, acum e momentul să o iei la întrebări pe Claudia, căci aşa nu se mai poate!„. Ceea ce, după cum vedeţi, am făcut să vă fie de bine :)
Chinezu: Sunteti la a treia campanie pe Instagram. Ce v-a venit? :)) Cu ce va ajuta Instagram, ca brand?
In ce consta campania #puritate si ce asteptari aveti de la ea?
#puritate e un concurs prin care speram sa definim vizual acest concept. Noi l-am definit din punctul de vedere al apei si speram ca asocierea s-a facut cu succes, dar puritatea se afla in toate aspectele vietii noastre, de aceea ne-am dorit sa vedem ce inseamna pentru prietenii AQUA aceasta idee. Pana acum ne place ce vedem si suntem convinsi ca alegerea castigatorului va fi din nou o provocare pentru noi.
Povesteste-ne un pic despre primele doua campanii.
#stropdeiubire a fost un experiment care ne-a placut mult si am fost impresionati de fotografiile pe care le-am primit, mai ales ca tema nu a fost una simpla, deoarece trebuia sa contina si o sticla de AQUA. Am primit peste 420 de inscrieri si fotografii pline de iubire in toate formele ei: iubirea pentru semeni, pentru animale, pentru natura, pentru carti, pentru un hobby, pentru frumos in general. Pe langa toate aceste dovezi se afla si brandul AQUA si ne-am bucurat sa fim in mijlocul lor.
#setedecarte a fost, de asemenea, un mic act de curaj caci am fost pe o nisa care in zilele noastre e din ce in ce mai restransa: iubitorii de carte. Iar cand acestia se afla pe o platforma care nu e la fel de populara ca Facebook si presupune existenta unui smartphone, a fost cu adevarat o provocare. Personal, sunt foarte multumita de ce s-a intamplat cu acest concurs: peste 120 de fotografii cu carti si cu AQUA pe Instagram intr-o luna de vara. E wow, nu crezi? :)
Cat de importanta este social media pentru un brand ca AQUA Carpatica?
Asta nu este intrebare, ci precizare: foarte mult din apropierea noastra de AQUA Carpatica ti se datoreaza tie, faptului ca te cunoastem. Si acum intrebarea :)) Cat de important este ca lumea din social media sa cunoasca persoana care comunica in numele brandului?
Cred ca a fost o alegere fericita de ambele parti ca sunt si activa in online. Parerea mea este brandul are nevoie sa se intrupeze dincolo de o adresa de mail si un numar de telefon pentru ca social media nu se face in spatele monitoarelor, ci intre persoane: intre consumatori/bloggeri si un reprezentant al brandului. Pe Facebook sunt vocea AQUA, in celelalte contexte de social media sunt Claudia de la AQUA Carpatica, dar de cele mai multe ori sunt Claudia si atat :)
2 thoughts on “Brandul are nevoie să se întrupeze dincolo de o adresă de mail şi un număr de telefon”
Claudia rulz!
Multumesc Sabina! :)
Si din nou, multumesc Cristi!