AQUA Carpatica a devenit brand internațional

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Vești minunate din partea AQUA Carpatica: brandul românesc a cucerit granițele și este, de acum, internațional!

Noua etapă de dezvoltare a brandului AQUA Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja în derulare cu numeroase ţări ale lumii:

SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lanţul Metro Cash& Carry), China, toate ţările Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.

Prima reduta cucerită este piaţa Statelor Unite, o piaţă formată, cristalizată şi saturată de o multitudine de branduri internaţionale, cu un consumator exigent.

AQUA Carpatica este prezentă la raft începând cu luna iulie 2015, în lanţul de magazine Sprouts Farmers Market (peste 200 de magazine ce operează în 12 state, având un numar de 18.000 angajati) ce comercializează produse proaspete şi organice, oferind experienţa de consumator orientată spre beneficii de sănătate.

Practic, vorbim despre singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)