Nu am auzit până acum de Diva Charms, nu ştiu cine e proprietarul şi ce fac altceva în viaţă în afară de tristeţea pe care au făcut-o de m-au făcut să scriu aceste rânduri. Dar nici nu contează că nu ştiu eu. Şi nici nu contează dacă este business de 1 euro pe lună sau de 1 milion de euro pe lună. Ca principiu, ce au făcut ei este – pe româneşte, ca să nu ne rahatisim pe noi – un gherţoism.
Poza de mai jos, luată de la Mădălina, este de o elocvenţă irefutabilă. Bine, e drept că m-am trezit eu târziu să sciu despre asta (ce vreţi de la mine, am doar două mâini şi o singură tastatură…), aşa că între timp împricinaţii au scos de pe site tricoul cu designul giumbit de la Mădălina. Dar gestul lor iniţial este, aşa cum am stabilli încă din primul paragraf, un gherţoism.
5 thoughts on “Bad Diva Charms, bad! Sau cum să nu giumbeşti de la alţii în 2013”
Nu pot sa cred. Ce credeau, ca nu o sa ii descopere nimeni. Si sper ca nu scapa doar cu atata …
Şi după aia ne mai mirăm de ce ne consideră ăia pe afară hoţi, ţigani şi ce mai zic ei că suntem. Păi o merităm, mai ales dacă facem de-astea.
Abia astept sa ma „ciordeasca” si pe mine cineva. Dupa…
Problema e ca tricourile astea sunt produse in strainatate (China cred) si vandute de muuulte site’uri de prin toata lumea…
Dar stiti ce e mai tare…? Ca acest brand spune ca detine „bijuterii si haine de designeri”. Asta m-a dat pe spate, sincer, iar ceea ce ai scris tu in acest post nu face decat sa imi intareasca convingerile despre acest brand semi-obscur care vinde tricouri cu imagini „imprumutate” si necreditate.