Răspundem căutătorilor: despre „mă vând pe mine”

Îmi pare că cea sau cel care a căutat ce vedeţi mai jos şi a a ajuns pe blog la mine a înţeles la fix cam cum stă treaba în lumea în care trăim. Şi că, în esenţă, suntem un produs, pe care trebuie să îl vindem celorlalţi (cu anumite caracteristici splendide, nu suntem un prezon, de dreaqu!). Şi exact asta facem, fie că ne place sau nu, fie că am înţeles asta sau nu. Căci, fetelor, atunci când vă daţi un rimel şi un fond de ten exact asta faceţi, vă pregătiţi să vindeţi produsul „tu” celorlalţi. Băieţi, când vă ridicaţi creasta şi o plezniţi cu gel, şi voi faceţi acelaşi lucru.

Aşa că măcar încercaţi să vă propuneţi să încercaţi să înţelegeţi asta. O să vă fie un pic mai bine. Zău.

marketing

 

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Răspundem căutătorilor: despre „mă vând pe mine””

  1. Sunt de acord. Dar nu te limita la a explica vanzarea produsului fizic. Ne vindem si intelectual si emotional. Cea mai ampla vanzare pe care o facem este cea sociala. Uneori iese, uneori nu iese.
    Si ar mai trebui o distinctie, intre promovare si prostituare. Pentru ca exista vanzarea frumoasa, corecta, in care what you see is what you get, dar si vanzarea unui produs contrafacut, fals, creat pentru cumparator. De regula, se incheie cu niste beneficii mai mult sau mai putin materiale, dar niciodata cu un avantaj reciproc.

    1. Da, ok, imi asum vina ca am fost extremamente succint. Dar daca ma apuc sa detaliez, sa iau la pila un asemenea subiect mi-e teama ca iese o carte :))
      Da, ai dreptate, una este sa te vinzi si alta este sa te dai de gratis. Dar aici, asa cum se intampla mereu si mereu, doar noi insine putem decide cat valoram si cati marunti vrem sa facem in si cu viata noastra :)

  2. Personal, mi se pare tare trist. Sau formularea este tristă, căci nu ştiu care sunt particularităţile personale ale persoanei care a căutat aşa ceva :)

  3. Daca lipsea cuvantul „marketing” din cautare, stiam exact la ce face referire. Dar asa, s-a ridicat stacheta si chiar cred ca omul in cauza a inteles multe procese ale cotidianului.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)