În seara asta ajung în Timişoara. Unde o să stau până duminică. Pentru că sunt unul din cei care o să se delecteze cu acest oraş dintr-o altă perspectivă, mai de business, deci. Căci voi participa la excelenta iniţiativă Timişoara Brands Tour. Programul este unul intens, dur, dar atractiv tocmai pentru ca o să scoată untul din noi, cum ar veni. Acum ce să mai zic şi eu, după ce mi-a trecut „spaima” când am văzut mai ales ce ne pregăteşte Alex Dumbravă la Arsenal Park… :))
Sunt foarte, foarte încântat că o să mă întâlnesc cu multe branduri sportive de acolo. Din care doar pe cei de la echipa de rugby îi ştiu, căci m-am intersectat de mai multe ori şi cu jucătorii şi cu conducerea. În rest abia aştept să îmi doresc mult victoria şi în întâlnirea cu celelalte echipe :D
Mi-am propus să scriu în fiecare zi un fel de jurnal de bord. În care vă raportez ce am isprăvit în ziua anterioară. Pe scurt căci am masiva senzaţie că o să tot revin asupra unor aspecte de pe acolo. Ca să nu mai vorbesc despre materialul la greu pe care o să îl am în această deplasare pentru sportlocal.ro şi blogdebere.ro :D
Dacă aveţi întrebări pentru brandurile participante (aveţi lista mai jos), ia băgaţi în comentarii. Promit că înregistrez răspunsurile pentru voi – văd eu dacă video sau le scriu cu pixul pe foaie, în funcţie de împrejurări :D – şi vi le trimit personal pe mail. Cu dedicaţie specială, cum ar veni :D Vorba aia, să aveţi şi voi corespondent special în zonă. Unul de lux, cum ar veni :D #aroganta
Mulţumes Nebuloasa, Cristina şi Iulian pentru invitaţie şi pentru ce o să ne mai aştepte acolo :)
O să stăm (căci mi-e greu să spun „o să dormim” :D)… la Hotel Angellis.
Ne puteţi urmări şi pe twitter pe htagul #TMBrandsTour, iar informaţiile „oficiale” le găsiţi pe pagina PR Beta.
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara.
Branduri participante: Timișoreana, Cramele Recaș, Arsenal Park, BC Timba Timișoara, REC Universitatea de Vest Timișoara, ACS Poli Timișoara.
Parteneri de mobilitate: Peugeot România.
Parteneri: PRbeta, Asociaţia Timișoara Capitală Culturală Europeană, Porsche Timișoara, Amvest, Restaurant Belvedere.
Parteneri media: 24-FUN, Tion.
Timișoara Brands Tour este o franciză a Cluj Brands Tour, un concept marca TVdece„.
12 thoughts on “Dacă tot particip la Timişoara Brands Tour, care vreţi să mă aveţi corespondent special?”
BC Timba au o piesa facuta pentru ei de catre Eli, un rapper din Timisoara. De acolo am auzit de ei prima oara.
Pai si ai o intrebare pentru cei de la echipa? Sa iti fac o poza cu dedicatie? De astea :D
Pentru ca tot am adus vorba de piesa. As fi curios cum de au ales sa „colaboreze” cu Eli pentru a le face acest, cum sa-i zic, imn merge? Sau ei nu au legatura cu asta si el a facut-o din proprie initiativa. E prea dimineata, sper ca intelegi la ce ma refer. Am baut 3 cafele dar mi-s adormit inca. O poza ar fi senzatie :)
Roger. Te-ai facut cu un corespondent la fata locului :))
Oferta ramane deschisa, cine mai pofteste, cine mai doreste? :D
Observ ca la Arsenal Park preturile sunt de cel mai bun simt posibil. Avand in vedere faptul ca investitia in acest proiect s-a ridicat la 40 de milioane de euro, Arsenal Park se bucura de un numar satisfacator de clienti? Cu alte cuvinte: A meritat investitia? Daca mi se mai permite o intrebare: Cine le calca mai des pragul: Romanii sau turistii straini? :D
Se merita! Arsenal Park e un loc cu un concept unic in Romania. Acest lucru ii atrage atat pe romani, cat si pe straini, straini care vin in numar cat mai mare in ultima perioada. In general, weekendurile sunt booked cu luni inainte si asta spune multe :) E minunat ca Arsenal Park e intr-o permanenta extindere si dezvoltare, in fiecare an apare o activitate sau un obiectiv nou, de interes pentru turisti.
Din pacate nu am ajuns acolo :) Din punctul meu de vedere(ca si potential client) merita investitia pentru ca imi place ce vad in poze, insa vroiam sa aflu si parerea lor. Iti multumesc pentru raspuns :)
Tu iti doresti sa vezi fabrica Timisoarean..Las ca stiu eu :)
ACS POLI TIMISOARA , hmm frumos din partea lor ca se implica.
Curiozitatea mea e vis a vis de gazduitorii vostri. Ce i-a determinat sa se implice intr-un proiect cu o importanta latura online in conditiile in care prezenta lor, cel putin pe SM, este destul de „light”?
Pingback: Povestea imnului BC Timba - video - Sport Local Timis
Pingback: Imnul echipei BC Timba Timisoara | Gabi's Blog