După cum bine ştiţi – cei mai atenţi dintre voi, desigur – zilele acestea are loc o campanie Coca-Cola intitulată #haisamancamimpreuna prin care se promovează, implicit, twitterul. Drept pentru care sunt foarte, foarte interesat şi de cum se desfăşoară această campanie, dar mai ales de rezultatele sale finale. Aşa că, în termeni de peluză 2.0, stau cu ochii pe campania asta ca pe butelie.
Am declanşat, cum ar veni, şi o mini-campanie pe cont propriu, care să mă ajute să înţeleg mai bine influenţa twitterului asupra blogului meu. Rezultatul a fost unul surprinzător nu prin concluzia firească, ci prin dimensiunea concluziei, ca să zic aşa: absenţa mea de pe twitter a dus la scăderea traficului trimis către blog cu 460%. Dap, cu 460%. În acelaşi context – de profitat de o asemenea campanie din care am putea învăţa enorm – am avut şi o mică enervare. Calculată, desigur.
Ce treabă are Manafu cu chestiunea în cauză? Păi are. La greu. Căci şi musiu Manafu este foarte interesat de această campanie şi o urmăreşte, cum spunea, ca pe butelie şi el. Şi testează şi el în acest context anumite chestiuni. Şi bine face. Căci, o zic din nou, trebuie să profităm la maximum de campania Coca-Cola şi să încercăm să înţelegem mai multe despre twitterul de la noi.
Ei bine, enervarea mea la adresa lui Manafu este una profesională. Să vă explic. Adică vorbim despre #haisamancamimpreuna, da? Adică vorbim despre twitter, da? Dar mai vorbim şi despre oamenii care folosesc twitterul, da? Iar aceşti oameni mai şi mănâncă, da? Păi şi atunci de ce nu mi-a venit mie ideea absolut firească – dăăăh – să invit oamenii aceştia care folosec twitterul la o masă? Ce simplă idee… Şi ce enervantă este tocmai pentru că nu m-am gândit eu prima dată la ea :D
Aşa că aseară ne-am întâlnit mai mulţi tovarăşi la Socia Media Dinner. Am vorbit şi despre twitter, bloguri, social media (parte profi din noi, cum ar veni :D), dar mai mult ne-am hlizit, ne-am caterincizat reciproc avantajos :)), am făcut ce fac nişte amici când se întâlnesc la masă într-o seară. Şi mi-am dat seama că, dacă ştii să îi alegi bine pe cei cu care interacţionezi pe twitter, cam aşa ar trebui să fie şi acolo: discuţii profi condimentate cu hlizeală multă :)
O mică mostră de cât de serioşi am fost, vedeţi mai jos, în regia lui Costin :)) În distribuţie: Manafu, Marta Uşurelu, Anca Duma, Ruxandra Predescu, Sabina Cornovac, Cristian Dorombach, Răzvan Pascu şi, fireşte, je :D
8 thoughts on “Hai că a reuşit şi Manafu să mă enerveze…”
Acuma, printre ele, daca ai considera ca 1000 de oameni ar fi traficul 100%, cum ar putea sa-ti scada traficul sub 100%…sau cum ai calculat ? :D
Eu vorbesc aici de twitter ca referrer.Si am comparat o medie pe o perioada mai lunga de timp ante-experiement, cu media de pe perioada experimentului.
Tu poti sa ii inviti dimineata la o cafea, iar seara domnul Manafu la dinner. Si toti vor fi multumiti.:)
Super blogdecafea.ro
no, asta mă enervează cel mai mult şi mai mult: că sunteţi departe. dincolo de caterincizarea aceea de care spui, se deschid porţi de comunicare, oamenii învaţă unii de la ceilalţi.
deci da: mă nervezi astăzi! :)
tare as vrea sa vad o reclama d-asta in care nu-s invitati numai a-listeri.
ca daca tot vrem sa cunoastem bloggeri si vrem sa crestem nivelul lor, ar trebui sa-i invitam si pe ei langa un a-lister. sa twitteresca despre cola, despre orice.
zic si eu
Daca vorbesti despre invitatia lui Manafu, chestiunea e clara: a chemat bloggerii pe care ii stia si cu care stia ca o sa se simta bine. Ceea ce as fi facut si eu, fireste, daca imi venea prima data ideea. Era o cina cu prieteni, campania a fost doar pretextul.
Sau nu inteleg eu ce spui…
Am vazut zilele trecute ca i-a venit ideea. De exceptie, ca multe altele, cum ar veni :)
Fara sa sune peiorativ, sunt de parere ca daca intr-un context de bere ar fi fost deva de genul #haisabemimpreuna ti-ar fi venit ideea instantaneu. Sunt ferm convins.
Ma bucur pentru voi , cred ca este indicat sa mai repetati actiunile de genul asta.