Cum vi se pare conceptul de „No Matter What Guarantee”?

În mod normal, la cât mă pricep eu la tehnică şi tehnologie, nu aş fi citit această informaţie. Adică nici nu aş fi deschis comunicatul oficial. Deşi, acum îmi dau seama, nu e  bine să am o astfel de atitudine. Pentru că, spre exemplu, în cazul de faţă nu este vorba neapărat despre tehnologie, focusul este pe avantajul pe care îl ai ca client, nu pe procesoare, megabii şi megatriniţi :))

Hai să vă dau câteva citate din comunicat. Cu menţiunea – ah, trebuia să precizez asta din primul paragraf, dar acum o las aşa :D – că am deschis, am citit şi scriu aceste rânduri pentru că am onoarea şi plăcerea de a fi ambasador Toshiba. Pentru că sunt mare, mare fan e Văru, căci aşa mi-am botezat eu ultrabookul Toshiba Portege Z390 :D Şi pentru că, repet, dacă nu aveam această calitate, nu aţi mai fi pupat voi aceste înţelepte cuvinte :))

Fragmente din comunicatul oficial.

Oferta unică Toshiba „No Matter What Guarantee” a fost prelungită până la data de 30 septembrie 2013.

Clienţii vor avea șansa unică de a fi protejaţi împotriva situaţiilor imprevizibile legate de dispozitivele lor, cum ar fi: furt, deteriorare accidentală sau pierdere de date.

„Analizând feedback-ul, am calculat costul mediu pe care clienții noștri l-au economisit la aproximativ 340 EUR, în cele mai multe cazuri, notebook-ul sau TV-ul fiind deteriorate în timpul transportului, incidentul cel mai întâlnit fiind spargerea display-ului. În toate cazurile, clientul a primit fie o reparaţie gratuită, fie un nou dispozitiv” – Sandor van der Ham, General Manager al Toshiba Europe GmbH.

Termenii şi condiţiile acestei oferte rămân neschimbate faţă de cele anterioare, clientul trebuind să îşi înregistreze dispozitivul în termen de 14 zile de la achiziţionarea acestuia.

No bun.

DSC_1380

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

13 thoughts on “Cum vi se pare conceptul de „No Matter What Guarantee”?”

  1. Si eu mi-am luat decurand un ultrabook de la Toshiba, argumentul suprem pentru alegere a fost fix garantia. La cum am eu grija de electronice, degeaba are tspe mega ca la o cazatura pe beton tot la fel se sparge ;))

  2. Asta in limbaj de business se numeste key asset . Asa cum Amazon este lider datorita livrarii , Toshiba a gasit ceva sa-i diferentieze de concurenta , si dupa cum se vede, functioneaza. Bravo lor ! Si laptopul meu e tot Toshiba dar cand mi l-am luat nu aveau serviciul acesta (din fericire nici n-am avut nevoie)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)