În mod normal, la cât mă pricep eu la tehnică şi tehnologie, nu aş fi citit această informaţie. Adică nici nu aş fi deschis comunicatul oficial. Deşi, acum îmi dau seama, nu e bine să am o astfel de atitudine. Pentru că, spre exemplu, în cazul de faţă nu este vorba neapărat despre tehnologie, focusul este pe avantajul pe care îl ai ca client, nu pe procesoare, megabii şi megatriniţi :))
Hai să vă dau câteva citate din comunicat. Cu menţiunea – ah, trebuia să precizez asta din primul paragraf, dar acum o las aşa :D – că am deschis, am citit şi scriu aceste rânduri pentru că am onoarea şi plăcerea de a fi ambasador Toshiba. Pentru că sunt mare, mare fan e Văru, căci aşa mi-am botezat eu ultrabookul Toshiba Portege Z390 :D Şi pentru că, repet, dacă nu aveam această calitate, nu aţi mai fi pupat voi aceste înţelepte cuvinte :))
Fragmente din comunicatul oficial.
Oferta unică Toshiba „No Matter What Guarantee” a fost prelungită până la data de 30 septembrie 2013.
Clienţii vor avea șansa unică de a fi protejaţi împotriva situaţiilor imprevizibile legate de dispozitivele lor, cum ar fi: furt, deteriorare accidentală sau pierdere de date.
„Analizând feedback-ul, am calculat costul mediu pe care clienții noștri l-au economisit la aproximativ 340 EUR, în cele mai multe cazuri, notebook-ul sau TV-ul fiind deteriorate în timpul transportului, incidentul cel mai întâlnit fiind spargerea display-ului. În toate cazurile, clientul a primit fie o reparaţie gratuită, fie un nou dispozitiv” – Sandor van der Ham, General Manager al Toshiba Europe GmbH.
Termenii şi condiţiile acestei oferte rămân neschimbate faţă de cele anterioare, clientul trebuind să îşi înregistreze dispozitivul în termen de 14 zile de la achiziţionarea acestuia.
No bun.
13 thoughts on “Cum vi se pare conceptul de „No Matter What Guarantee”?”
Si eu mi-am luat decurand un ultrabook de la Toshiba, argumentul suprem pentru alegere a fost fix garantia. La cum am eu grija de electronice, degeaba are tspe mega ca la o cazatura pe beton tot la fel se sparge ;))
Bravos, colegu, pai cine te pune sa iti iei laptopul cand alergi tu tura de incalzire de 78953067890 km in fiecare dimineata? :))
Asta in limbaj de business se numeste key asset . Asa cum Amazon este lider datorita livrarii , Toshiba a gasit ceva sa-i diferentieze de concurenta , si dupa cum se vede, functioneaza. Bravo lor ! Si laptopul meu e tot Toshiba dar cand mi l-am luat nu aveau serviciul acesta (din fericire nici n-am avut nevoie)
Uite asa aflu ca multi din cei pe care ii stiu au Toshiba… Poate ma enervez si facem un #ToshibaTweetMeet :D
Eu n-am Toshiba dar mi se pare interesanta treaba. Trebuie sa faci ceva pentru a iesi in fata
Foarte buna ideea sincer :) de ce nu ? Chiar as veni la un #ToshibaTweetMeet :D
Hmmmm, mi-a trebuit sa zic, acuma trebe sa ma gandesc cand o facem… :))
Eu am un amarat de HP din 2008 :(
Enerveaza-te ! :)
Şi adică ai atâta minte să-ţi iei o sculă Toshiba,
dar n-ai atâta minte încât să ai grijă de ea? Haida, de!
Sa inteleg ca doar Toshiba ofera o astfel de garantie sau ei au impus-o pietei din Romania?
Nici eu nu am T, dar sunt multumit de actualu. Oricum interesanta conceptie, sunt curios totusi de anumite conditii atunci cand apelezi la ei pt asa cv.
mi-a placut reclama loc cu drujba infipta in display
si dedesubt scris mare no matter what guarantee. FTW!