Later edit: M-a sunat proprietarul siteului care a făcut campania de mai jos. Şi-a cerut mii de scuze. Din câte am înţeles a fost o neînţelegere. Apreciez gestul. Aşa fac bărbaţii adevăraţi, dacă înţeleg alţii ce vreau să zic.
–––––––––
După distracţia cu Perfect Tour (apropo, nici până în ziua de astăzi nu mi-au răspuns la mail, mare brand, mare caracter, desigur), hop trăznaie, încă una. Un copy/paste splendid după ce facem noi la Blogal Initiative. Drept pentru care, cu amuzamentul de rigoare inclus, fac următoarea ofertă publică şi nenegociabilă:
Bre, dacă vi-e prea lene sau nu ştiţi cum sau nu vă duce capul sau habar nu aveţi meserie, daţi-mi un mail, promit că vă scriu eu un brief pentru campaniile voastre. Pro bono, desigur, căci aşa sunt eu darnic =))
Nu dau link către cine a realizat creaţia originală de foioioi de mai jos, căci nu vreau să îmi aduc contribuţia la promovarea unei giumbeli 2.0. Dar nu m-am putut abţine să nu vă spun, ca să ne amuzăm împreună :D În rest, vorba lui Vlad legat de ora 23.59 :))
PS Una din chestiunile la care am râs corespunzător a fost aia cu preluarea cu copy/pastea a „Mecanismului” când la ei în brief nu există nicăieri menţionarea „mecanismului” :))
32 thoughts on “Încă un exemplu de plagiat 2.0. Oh, viaţă de creativ…”
da bre cu link ca pentru un domeniu .ro pe viata parca m-as baga si eu
Toate domeniile .ro sunt pe viata.
Nu-i de ras, Chinezule! E de plans. Patetici mai sunt unii, serios iti zic. Mie una mi-ar fi rusine…
Deh… e greu, greu tare să muncești.
Stai liniștit, nici o faptă bună nu rămâne nepedepsită.
Și eu am răs că au lăsat aia cu „mecanism” dar chiar și greșeala de acord: „articolul trebuie să fie scrise”
Mda.. trist!
tocmai ce-am primit si eu mail-ul de la ‘neste unii’ astia si ma pregateam sa-ti semnalez. si cica asteapta un raspuns din partea mea ‘cat mai repede cu putinta’. unde naiba s-or grabi asa? :))
Macar ca idee…astia promoveaza atat de bine concursul incat nici nu-i gasesc. S-au ascuns :))
Ce dubios.
Si nu este vorba despre cine stie ce gaselnita, dar uite ce inseamna sa ai succes :)
Plagiatul acesta este ca o replică chinezească. :)
Ba nu e plagiat ! Asa inteleg ei „to share” din principiile „web 2.0”. :)))))
Chinezule, inseamna ca faceti treaba buna..Cand ai vazut tu sa copieze cineva ceva prost??? :)
am primit si eu mail-ul … le-am trimis inapoi ratecard-ul cu specificatia ca noi 8 ne inscriem in concurs pentru right amount of money.
n-au mai raspuns :))
Păi în cazul unora e greu să respire şi să gândească în acelaşi timp. Folosesc creierul doar pentru funcţii vitale (gândirea, creativitatea sunt excluse, evident). Vrei să facă un blocaj cognitiv şi să se suprasolicite? :)))
Eu ma gandeam la cineva dar nu sunt sigur. Urmeaza sa te acuze ei de plagiat :D
Data viitoare când mai apare pe B.I. un asemenea post, încearcă să strecori o greșeală prin cuvinte (o literă de exemplu).
Și da – e tragic :)
mai trebuia sa puna la sfarsit sursa :)))
Chinezule, gradina Domnului e mai mare decat Piaţa Tien An Men…, n-ai ce-i face! Imi explica si mie cineva ce sunt acelea „giumbeli 2.0”, nu de alta, da’ sa nu plagiez… :-)
Stimabile, nu ma face sa par mai intelectual decat vreau sa par, ca dam in altele… :))
Se putea si mai „bine”.
Altii sunt performeri la asa ceva.
Îmi aminteşte de cum se copia în liceu, la istorie :))
informaţie, informaţie (vezi pagina 34)
Ati vazut ca am facut later edit, da? :)
Si sunt ferm convins ca si-a cerut scuze in numele altcuiva, pentru ca, nu-i asa, asa fac barbatii adevati. Nu recunosc niciodata evidentele :))
Barbatii adevarati nu ar trebui sa plagieze!
frate, cum le căzu unora inspiraţia pă jooos! :)) apreciez miile de scuze.
Astea sunt chinezarii 2.0-1 :))
Pingback: Asumarea responsabilitatii »
Super tare! Peste tot în articol vorbesc de ”campanie”, iar la sfârșit zic: ”premiile concursului” :))))
S-au gândit ei, așa, în timp ce scriau asta că dacă zic ”premiile campaniei” vă veți prinde, dar, așa, s-au scos cu ”concursului”, că nu se mai bagă de seamă! :))))
L-am primit si eu pe e-mail, dar formularea asta „Trimite-ne un link catre articol … sau poti alege sa fi platit pentru articolul tau cu 5 euro” mi-a dat cu virgula. Si gramaticala si financiara. La asemenea propunere nici nu m-am mai deranjat sa raspund …
Pingback: Porc si vin | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE
Si totusi, articolul tau prezinta doua cazuri (ma rog, unul e reamintire): o companie marisoara, Perfect Tour, cu o cifra de afaceri de 22 milioane de euro (la nivel de grup), si o firma infiintata la inceputul lui 2012.
Ia analizati voi ractiile celor doua (ma rog, a celei mai mici, caci nu exista reactie din partea marii companii) si parca nu mai sunt atat de nemernici. Prin comparatie!
Te-ai gandit sa blochezi cumva posibilitatea de a da copy paste pe site?
Am vazut ca exista cateva plugin-uri pentru asa ceva.
Pingback: Asumarea responsabilitatii – paval.