Încă un exemplu de plagiat 2.0. Oh, viaţă de creativ…

Later edit: M-a sunat proprietarul siteului care a făcut campania de mai jos. Şi-a cerut mii de scuze. Din câte am înţeles a fost o neînţelegere. Apreciez gestul. Aşa fac bărbaţii adevăraţi, dacă înţeleg alţii ce vreau să zic.

————————–

După distracţia cu Perfect Tour (apropo, nici până în ziua de astăzi nu mi-au răspuns la mail, mare brand, mare caracter, desigur), hop trăznaie, încă una. Un copy/paste splendid după ce facem noi la Blogal Initiative. Drept pentru care, cu amuzamentul de rigoare inclus, fac următoarea ofertă publică şi nenegociabilă:

Bre, dacă vi-e prea lene sau nu ştiţi cum sau nu vă duce capul sau habar nu aveţi meserie, daţi-mi un mail, promit că vă scriu eu un brief pentru campaniile voastre. Pro bono, desigur, căci aşa sunt eu darnic =))

Nu dau link către cine a realizat creaţia originală de foioioi de mai jos, căci nu vreau să îmi aduc contribuţia la promovarea unei giumbeli 2.0. Dar nu m-am putut abţine să nu vă spun, ca să ne amuzăm împreună :D În rest, vorba lui Vlad legat de ora 23.59 :))

plagiat-2-0

PS Una din chestiunile la care am râs corespunzător a fost aia cu preluarea cu copy/pastea a „Mecanismului” când la ei în brief nu există nicăieri menţionarea „mecanismului” :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

32 thoughts on “Încă un exemplu de plagiat 2.0. Oh, viaţă de creativ…”

  1. tocmai ce-am primit si eu mail-ul de la ‘neste unii’ astia si ma pregateam sa-ti semnalez. si cica asteapta un raspuns din partea mea ‘cat mai repede cu putinta’. unde naiba s-or grabi asa? :))

  2. Păi în cazul unora e greu să respire şi să gândească în acelaşi timp. Folosesc creierul doar pentru funcţii vitale (gândirea, creativitatea sunt excluse, evident). Vrei să facă un blocaj cognitiv şi să se suprasolicite? :)))

  3. Pingback: Asumarea responsabilitatii »

  4. Super tare! Peste tot în articol vorbesc de ”campanie”, iar la sfârșit zic: ”premiile concursului” :))))
    S-au gândit ei, așa, în timp ce scriau asta că dacă zic ”premiile campaniei” vă veți prinde, dar, așa, s-au scos cu ”concursului”, că nu se mai bagă de seamă! :))))

  5. L-am primit si eu pe e-mail, dar formularea asta „Trimite-ne un link catre articol … sau poti alege sa fi platit pentru articolul tau cu 5 euro” mi-a dat cu virgula. Si gramaticala si financiara. La asemenea propunere nici nu m-am mai deranjat sa raspund …

  6. Pingback: Porc si vin | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE

  7. Si totusi, articolul tau prezinta doua cazuri (ma rog, unul e reamintire): o companie marisoara, Perfect Tour, cu o cifra de afaceri de 22 milioane de euro (la nivel de grup), si o firma infiintata la inceputul lui 2012.
    Ia analizati voi ractiile celor doua (ma rog, a celei mai mici, caci nu exista reactie din partea marii companii) si parca nu mai sunt atat de nemernici. Prin comparatie!

  8. Pingback: Asumarea responsabilitatii – paval.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)