Îl salut pe bloggerul care a fost ales pentru o reclamă la TV

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

De fapt, mă iertați, Adi Hădean nu a fost ales doar pentru a face reclama, ci pentru a fi imaginea Unisol într-o campanie, care, din câte mi se șoptește în cască, va fi ceva interesant. De ce a fost ales Adi, un blogger, dintre atât de multe alte opțiuni?

Îmi permit să zic câteva vorbe în această chestiune. Nu doar pentru că Adi mi-e prieten (și sunt al dracului de mândru de asta :D) și băimărean (și sunt al dracului de mândru și de asta :D), căci, firește, asta nu prea contează în contextul în cauză, sunt doar așa de coraconul meu.

Dar ce a contat pentru cei de la Unisol, cred eu, au fost următoarele:
– brandul Adi Hădean, construit cu trudă și imensă muncă în toți acești ani
– comunitatea foarte frumoasă pe care Adi a reușit să o construiasca în timp și cu trudă și imensă muncă
– prietenii pe care Adi îi are în social media și care îl susțin în ceea ce face (căci știm că nu ia decizii nașpa :D)
– faptul că Adi este unul din cei care când se implică într-o campanie, apoi se implică și livrează peste ce s-a discutat, adică pune suflet și asta se simte
– faptul că Adi e un om de comitet cu care se poate discuta și de la care știi că nu o să ai surprize :)
– mai sunt și alte lucruri pe care le-aș putea spune, dar ce ar fi să mai ziceți și voi? Că doar și voi îl știți pe Adi :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Îl salut pe bloggerul care a fost ales pentru o reclamă la TV”

  1. Il salutam si il felicitam! Merita si Unisol un bravo ptr ca a ales ca si imagine un om care stie ce face si nu un actor care ne da impresia ca stie ce face . Nu vreau sa fiu rautacioasa la adresa actorilor ci mai degraba salut aceasta initiativa de a scapa de imaginea de bunicute sau mame care folosesc ”n” ulei ca ala e mai bun :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)