Îl salut pe bloggerul care a fost ales pentru o reclamă la TV

De fapt, mă iertați, Adi Hădean nu a fost ales doar pentru a face reclama, ci pentru a fi imaginea Unisol într-o campanie, care, din câte mi se șoptește în cască, va fi ceva interesant. De ce a fost ales Adi, un blogger, dintre atât de multe alte opțiuni?

Îmi permit să zic câteva vorbe în această chestiune. Nu doar pentru că Adi mi-e prieten (și sunt al dracului de mândru de asta :D) și băimărean (și sunt al dracului de mândru și de asta :D), căci, firește, asta nu prea contează în contextul în cauză, sunt doar așa de coraconul meu.

Dar ce a contat pentru cei de la Unisol, cred eu, au fost următoarele:
– brandul Adi Hădean, construit cu trudă și imensă muncă în toți acești ani
– comunitatea foarte frumoasă pe care Adi a reușit să o construiasca în timp și cu trudă și imensă muncă
– prietenii pe care Adi îi are în social media și care îl susțin în ceea ce face (căci știm că nu ia decizii nașpa :D)
– faptul că Adi este unul din cei care când se implică într-o campanie, apoi se implică și livrează peste ce s-a discutat, adică pune suflet și asta se simte
– faptul că Adi e un om de comitet cu care se poate discuta și de la care știi că nu o să ai surprize :)
– mai sunt și alte lucruri pe care le-aș putea spune, dar ce ar fi să mai ziceți și voi? Că doar și voi îl știți pe Adi :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Îl salut pe bloggerul care a fost ales pentru o reclamă la TV”

  1. Il salutam si il felicitam! Merita si Unisol un bravo ptr ca a ales ca si imagine un om care stie ce face si nu un actor care ne da impresia ca stie ce face . Nu vreau sa fiu rautacioasa la adresa actorilor ci mai degraba salut aceasta initiativa de a scapa de imaginea de bunicute sau mame care folosesc ”n” ulei ca ala e mai bun :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4400 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)