Ia să vedem ce campanii credeți că merită premiate

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Hai să facem treaba asta în două părți. Care sunt, de fapt, una, dar ziceam să le delimităm să fie mai ușor demersul comunicațional :)) Căci treaba este serioasă rău, pentru că vorbim de prima ediție a Premiilor IAB MIXX Awards, în cadrul RoNewMedia, care este o ispravă de mare angajament în zona asta de advertising și promovare, în general. Apropo, există și secțiunea care ne interesează pe noi, aceea de Blogging Campaigns. Și, pentru cei mai tehnici dintre noi, și secțiunea Best Social Media Apps.

Bun, pentru început aș vrea să ziceți voi colea în comentarii ce campanii v-au plăcut. Și care considerați că ar merita să fie înscrise în această competiție. Așa, după gustul și după părerea voastră, că așa e cel mai frumos. Nu trebuie să vă limitați doar la campaniile pe bloguri, în social media, în general, ci să ziceți, dacă vă coafează, și despre campaniile derulate pe alte media.

Și în a doua parte a acestui exercițiu, să dați o notă de la 1 la 10, 1 fiind cea mai mică, acelor campanii propuse de ceilalți comentatori. Și să facem o medie, ceva de genul. Hai că luăm noi la pilă sistemul ăsta pe parcurs, doar să începem să povestim :))

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

15 thoughts on “Ia să vedem ce campanii credeți că merită premiate”

  1. Mie mi-a placut blog juan. Nu pentru ca este a noastra, din agentie, ci pentru rezultate pe care le-a avut.

    apoi, mi-a placut campania celor de la matache macelarul, cu mestesugita. foarte reusita.
    Daca mai imi vin in minte mai revin sa scriu aici

  2. Evident, #obiceiurisanatoase. Pentru că a fost prima campanie MARE în care am putut face ce-am vrut noi.
    Şi mai sunt şi altele, da’ acum încă îmi beau cafeaua de dimineaţă.

  3. Poate fi contestat în vreun fel succesul campaniei #refinantare? Eu cred ca este o campanie care nu poate lipsi din top.

    Cat despre blog juan-ul propus de ihearlights, i-as da un 10, ca voiam si eu sa-l propun.
    Iar campania de la matache macelarul merita si ea un 9. Mi-a placut originalitatea ideii, dar merita doar 9 pentru ca nu mi-a ramas in minte si as fi uitat de ea daca n-ar fi amintit cineva de ea. :))

  4. #obiceiurisanatoase mi-a placut foarte mult. Au fost multe idei si initiative frumoase. A reusit sa schimbe mentalitati si stiluri de viata , sa influenteze multa lume :)

  5. redescopera romania… nu c’ar mai avea nevoie de inca un premiu ca sa fie validata drept una dintre cele mai tari!
    si, desigur, obiceiurile sanatoase, pentru ca e cu obiceiuri sanatoase si pentru ca brandul a avut – si inca are! – atat de multa incredere in noi si in social media, in general.

  6. eu am o lista cam asa, doar ca fara note:

    1. Pepsi Refresh si Redescopera Romania
    2. Refinantare
    3. Obiceiuri sanatoase
    4. Matache Macelaru

    Imi place aproape mai mult decat toate astea la un loc, doar ca inca e in derulare, campania cu fermierii Lay’s.

    no, am zis, n-am dat cu paru’ :)

  7. Multumim pentru mentionare Chinezu!
    Si tuturor pentru propunerile voastre! Ne-ar placea sa le vedem si inscrise in competitia MIXX Awards din acest an, pentru ca toate sunt campanii interesante, frumoase, cara arata ca se pot face lucruri ca lumea, de impact si de mare angajament in online. Si merita sa fie recunoscute oficial si promovate ca atare. Speram ca si agentiile care le-au initiat sa fie pe faza!

    Pentru evenimentul de anul viitor poate includem si o categorie de „Vocea Poporului” :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)