Hai să afli cum te poate ajuta social media în procesul de recrutare. Și să înțelegi cât de important este brandul „șefului” pentru un potențial angajat :)

De ce cred că Foto Union e ca Starbucks

Later edit: Are dreptate Șuțu să mă tragă de urechi că nu am precizat că toate pozele din cadrul excelentei inițiative marca Foto Union sunt oferite cadou celor care le trec pragul :)

Mă iertați că fac o astfel de asociere (și voi, Cristi și Radu, să mă iertați, în primul rând :D), dar știți cum funcționez io: dacă îmi vine ceva pe neuron, o zic, nu o mai fofilesc pe după șură. Și dacă așa am simțit, cum zic în titlu, când m-am întors de la sesiunea #portretdefamilie de la Foto Union, așa vă raportez.

De ce zic asta? Să luăm pentru început Starbucks. Unde mergem nu ca să bem neapărat cafeaua aia sau ce sucuri și ceaiuri mai acolo, căci nu în lichidele alea stă neapărat plăcerea noastră, ci în atmosfera de acolo, în senzația aia de bine pe care o ai și pe care, practic, dai banii ăia.

Așa și cu Foto Union. Cred că pentru 98,567% din cei care au fost zilele astea la excelenta campanie ”Portret de familie” costul pozei în sine reprezenta fix vax albina. Dar a fi parte dintr-o ispravă marca Șuțu and Co merita toți banii. Cam ca la Starbucks :)

Așa că pe lângă faptul că m-am dus cu familia mea minunată (apropo, asta e prima poza pe care o avem în formulă completă, drept pentru care o consider irevocabil superbă!), ne-am dus și cu tovarășii din DreamTeamRO. Cu care am executat o preafrumoasă sesiune de colinde, după cum puteți vedea mai jos :)

3 comentarii la “De ce cred că Foto Union e ca Starbucks

  1. sutu Reply

    N-as vrea sa se inteleaga gresit: toti cei care vin la #portretdefamilie primesc CADOU cartile lor postale.
    :)

  2. Jurnalisti vs. Bloggeri | Fishington Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.