De ce să participi la How to Web? Varianta video

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Pe mine mă știți. Dacă așa cred, așa zic. Cam cum am făcut mai jos, când am răspus exact cum am simțit la întrebarea ”de ce ar trebui cineva să participe la How to Web?”.

Aaaaa, stai că mi-am amintit. Înainte de a vă lăsa să vizionați filmul, aș vrea să răspund unora care își spun pe la colțuri că ”normal că tot zice chinezu de evenimentul ăsta, că doar e blogger oficial, adică primește bilet gratis, așa ca trebe să presteze de banii ăia”. Corect, dar hai să vă fac io un calcul așa după capul meu. Biletul la How to Web costă vreo 200 de euro, bani chiar deloc mulți pentru mine (asta e viața, ce să zic, că nu e așa?). Care 200 de euro oricum îi plăteam instant pentru că garantat vreau să ajung la eveniment, chiar cred că o să iasă mișto. Faptul că am acceptat să fiu blogger oficial înseamnă un pic invers decât credeți voi, adică am încercat așa să ajut eu evenimentul, atâta cât mă duce capul. Pentru că dacă ar fi să luăm la, să zicem așa, rate card, campania pe care o fac acilea pe chinezu pentru How to Web, atunci, dragilor, să știți că cei cei 200 de euro de bilet sunt doar așa să mai râdem într-o zi fruguroasă de octombrie :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “De ce să participi la How to Web? Varianta video”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)