Cum a sărit un brand de la minus la mult plus in my book

Totul a început pe twitter, fireşte :D Cu mine care întrebam lumea cam ce maşini să iau la testat, căci Juji a mea (aşa mi-am poreclit io Nissanul Almera mult prea credincios :D) a început să cam îmbătrânească şi a cam venit momentul să mă gândesc să îmi iau altă maşină :) Printre mărcile şi tipurile pe care mi le-au recomandat unii şi alţii pe acolo, la un moment dat Anndryusha zice de Chevrolet Cruze. Eu am luat-o ca pe o glumă, serios, dar nu am mai zâmbit când şi Mircea Meşter (care, măcar de dragul artei, hai să presupune că se pricepe cât de cât la maşini :D) a zis şi el că e o variantă bună.

Normal că m-au pus pe gânduri. După care acelaşi săritor dibaci Meşter a plusat şi a zis că îmi rezolvă un test drive aşa mai prelungit să văd ce şi cum. Eram curios să văd cum e maşina, aşa că am acceptat.

Bun, e drept că a trecut destul de multă vreme de când am făcut io vreo 800 de km cu Chevrolet Cruze, dar am zis că mai bine scriu despre ea după ce îmi trece prima impresie. Pentru că prima impresie a fost o maximă surpriză. Ca să înţelegeţi mai bine unde eram io în raport cu brandul Chevrolet până la faza asta, vă spun doar că Loganul era o variantă mai bună în capul meu decât orice Chevy :))

Recunosc că nu mă pricep tare la chestii de astea gen specificaţii tehnice şi alea, alea şi că nici nu mă interesează foarte mult. Io mă urc în maşină, îi dau o cheie, ‘ntâia-doua-treia şi go :D Aşa că din perspectiva asta rogu-vă să înţelegeţi ce scriu mai jos. Pentru reviewuri de specialişti vă recomand ce scrie Automarket şi ce a zis Sorin.

Deci, mega surpriză maşină. Şi o să vă vorbesc doar de cele 3 aspecte pe care pe mine mă interesează la o maşină, luat aşa la grămada.

1. Să ne simtem bine. Confortul adică. Aici lucrurile sunt clare cu Cruze, e făcut pentru a te lăfăi în maşina asta pe toată durata drumului. Scaune confortabile, cotiere peste tot, habitaclul numa’ bun de croazieră. Io mai trec la confort şi sistemul audio care, fără a fi megatronic e mai mult decât ok.

2. Ne mişcăm şi noi mai cu talent? Eu am avut în teste modelul care am înţeles că e de top, ăla cu vreo 150 de cai. Care cai şi-au făcut treaba într-un mod foarte cinstit. Adică, să ne înţelegem, nu e nici pe departe cea mai rapidă maşină de pe planetă, dar, părerea mea, nici nu a fost construită pentru aşa ceva, ci pentru croazieră liniştită şi confortabilă. Iar la aspectul ăsta Cruze e o maşină excelentă.

3. How much is your love? Adică preţul. Sincer nu aş da vreo 17.000 de euro cât am înţeles că face Cruze-ul pe care l-am testat. Dar asta numai pentru că io sunt genul de maşină mai compactată, hatch-back şi mai nervoasă puţintel :D Dar variantele alea mai puţin sprinţare, adică pe la 105 cai şi nu cu atâtea briz-brizuri electronice (care încarcă preţul degeaba, părerea mea) şi care e undeva pe la 13.000 – 14.000, atunci da, e o opţiune foarte serioasă de luat în calcul.

Concluzionând, io vă zic aşa: dacă vreţi berlină care să fie confortabilă, numai bună pentru croazieră şi la un preţ absolut decent, atunci io aş lua în calcul Chevrolt Cruze. Faceţi un test drive cu una şi apoi mai povestim :)

Sursa foto: chevrolet.ro.

9 comentarii la “Cum a sărit un brand de la minus la mult plus in my book

  1. Gabi Boaca Răspunde

    Dude, ai condus vreodată Honda cu Automatic Cruise Control (ACC) + Lane Keeping Assist (LKA)? Nu cred, că altfel nu te-ai mai fi luat de briz-brizurile electronice. :) Te dau o tură cu prima ocazie :)

  2. Burloiu Răspunde

    Esti din Baia Mare nu? Ar trebui sa te duc pe 9 noiembrie la un test drive toyota, multe masini Toyota destul de tari zic eu, asta doar asa de amuzament ca nu cred ca e de vanzare acolo nimic, poate ulterior

  3. anndryusha Răspunde

    Frate Chinez, nu vreau să-l contrazic pe maestrul Mircea, dar eu mă gândeam la Cruze din perspectiva modelului pe benzină. Cu ăla de bază – 113 cai, euro 5, plus ceva opţionale, ajungi – cred – pe la 13.000 de euro. Acuma, dacă el a plusat şi te-a aruncat spre Diesel, asta e… :)))

  4. Sorin Grumazescu Răspunde

    Deci, pana la urma, te gadila sau nu sa te duci catre Chevy? Si nu ma refer la varful de gama. Ma refer la ce zice @anndryusha
    PS: Daca ti-a placut, nu-mi pare rau ca am fost atatia care ti-am recomandat-o. :)

  5. Burloiu Răspunde

    P.S: Nu ca ti-as fi zis eu sa te duci la Baia Mare sa participi la Toyota Drive-test, nu sunt angajat al firmei sau ceva de genu sa te fac sa cumperi o toyota, doar am 14 ani :))

  6. Mircea Meşter Răspunde

    @ anndryusha

    Hehe, tu crezi că am ales eu maşina? :) M-am bucurat că i-o pot pune la dispoziţie pe un weekend, că omul era foarte curios. Ai dreptate cu preţul versiunii pe benzină.

  7. anndryusha Răspunde

    Eh, înseamnă că intuiţiile mele funcţionează, ceea ce e bine, cred. :)))
    P.S.: nu sunt mare specialist, dar am senzaţia că la Chevrolet benzinarele fac legea, iar Diesel-urile sunt preluate de la Opel, mai degrabă. Posibil să mă înşel, evident. :D

  8. chinezu Răspunde

    bai, numai specialisti aici… :))
    continuati, va rog, fara mine, ca io in afara de a ma pune la volan si de a o forja nu mai stiu altceva :))

  9. anndryusha Răspunde

    Băi, io nu pot să forjez nimic ce nu ştiu cum funcţionează. :D Şi rolele pe care le-am luat astă-vară – până nu le-am desfăcut roţile şi nu le-am uns cu vaselină, nu m-am lăsat. Acuma trebuie să-mi iau altele, evident. :))))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *