Am fost azi dimineaţă la lansarea behavia.ro. Care se ocupă cu ce am zis în titlu. Şi care sună foarte pompos, dar, de fapt, chiar nu e :) E vorba despre (şi aici dau copy paste după comunicatul oficial, plecând de la prezumţia că dacă sunteţi din domeniu o să înţelegeţi cele ce urmează, iar dacă nu sunteţi din domeniu oricum vi se rupe :D):
„Tehnologia identifică utilizatorii din targetul vizat în funcţie de comportamentul acestora în mediul online şi similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă foloseşte aceste informaţii şi livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice şi interese ale grupurilor de clienţi precum: electronice, locuinţe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.”
Adicătelea, ca să şi traduc pentru cei ce deja cască plictisiţi, io clientul vreau să mă vadă 150.000 de femei între 20 şi 25 de ani, pasionate de pisici şi de machete de aeroplane, iar behavia.ro îmi dă cea mai eficientă targetare. Asta este în teorie. Practică din alte ţări zice că PBT este mai ca lumea decât varianta clasică. Dar noi trăim în România şi la noi funcţionează excelent ceea ce spun eu de multă vreme: în teorie se poate, practic suntem la nivel teoretic…
1 thought on “Targetarea predictiv comportamentală (PBT)”
Cand am citit behavia am crezut ca e firma de inchiriat masini. Total de acord, targetare ochimetrica si de la om la om prin metoda offline.