Targetarea predictiv comportamentală (PBT)

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Am fost azi dimineaţă la lansarea behavia.ro. Care se ocupă cu ce am zis în titlu. Şi care sună foarte pompos, dar, de fapt, chiar nu e :) E vorba despre (şi aici dau copy paste după comunicatul oficial, plecând de la prezumţia că dacă sunteţi din domeniu o să înţelegeţi cele ce urmează, iar dacă nu sunteţi din domeniu oricum vi se rupe :D):

„Tehnologia identifică utilizatorii din targetul vizat în funcţie de comportamentul acestora în mediul online şi similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă foloseşte aceste informaţii şi livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice şi interese ale grupurilor de clienţi precum: electronice, locuinţe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.”

Adicătelea, ca să şi traduc pentru cei ce deja cască plictisiţi, io clientul vreau să mă vadă 150.000 de femei între 20 şi 25 de ani, pasionate de pisici şi de machete de aeroplane, iar behavia.ro îmi dă cea mai eficientă targetare. Asta este în teorie. Practică din alte ţări zice că PBT este mai ca lumea decât varianta clasică. Dar noi trăim în România şi la noi funcţionează excelent ceea ce spun eu de multă vreme: în teorie se poate, practic suntem la nivel teoretic…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Targetarea predictiv comportamentală (PBT)”

  1. Cand am citit behavia am crezut ca e firma de inchiriat masini. Total de acord, targetare ochimetrica si de la om la om prin metoda offline.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)