Ce îmi iese mie din faptul că promovez teacup.ro?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Am ajuns la concluzia că cititorii avizi de cărţi sunt un fel de colecţionari. Aşa cum unii revin mereu şi mereu la colecţia lor de soldăţei de plumb sau de timbre, aşa şi cititorii înrăiţi revin mereu şi mereu la lumea din cărţile citite.

Colecţionarul de cărţi nu colecţionează ISBNuri, nu colecţionează coperţi, nu colecţionează hârtie tipărită. Ce adună el şi depozitează în raftul său creat anume se numeşte cunoaştere de sine prin înţelegerea lumii şi a oamenilor via cărţi.

Eu sunt un astfel de colecţionar. Şi ca mine sunt mulţi alţii. Dar nu mi-am dat seama de asta până nu mi-am făcut cont pe teacup.ro. Iniţial am intrat în comunitatea de acolo de gura lui Andrei Roşca şi a Iuliei Nalatan :D Dar apoi am descoperit cu surprindere, dar cu egală plăcere că mă coafează foarte tare ideea de a pune în sertarele de acolo cărţile pe care le citesc. Ca într-o colecţie la care toată lumea are acces şi pe care, astfel (îmi puteţi înţelege vanitatea dacă vă uitaţi şi voi în oglinda aia personală de care numai voi ştiţi…), o validează.

Ce îmi iese mie din faptul că promovez teacup.ro? V-aţi putut da seama din ce am zis mai sus :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Ce îmi iese mie din faptul că promovez teacup.ro?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)