Cum m-a ajutat twitter să fac un parteneriat mişto

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Să nu vă gândiţi că am semnat cu Microsoft sau ceva de genul ăsta :D Nu, e chiar ceva mult mai mişto şi mai de suflet. Iar astea de suflet sunt cele mai faine :)

Pe scurt, istoria a fost cam aşa: ultima dată când am fost la Cluj, cei de la Foaia Transilvana s-au gândit să mă onoreze cu un interviu (intermediar fiind Crivăţ, fireşte :D). Apoi i-am văzut că sunt activi pe twitter. Iar într-o zi ce îmi vine mie să îi rog, tot pe twitter, să mă contacteze că am o propunere să le fac. Restul a fost chestiune de câteva mailuri si nişte discuţii pe mess :)

Rezultatul a fost că Foaia Transilvană are secţiune specială pe sportlocal.ro, unde ei pun ce ştiri sportive vor ei pe acolo, căci sectiunea o administrează ei :)

După cum spuneam, o chestiune de suflet, care pe mine m-a bucurat mai mult decât am vrut să le spun lor :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Cum m-a ajutat twitter să fac un parteneriat mişto”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Înainte să pleci

Dacă te abonezi la newsletterul meu, promit să nu-ți dau mai mult de 1 mail pe zi :)