Vorbim despre Campionatul de Clickuri. Unde trafic.ro este arbitru oficial.
Evident că deja au început unii să îmi spună că nu vor participa la concurs tocmai din cauza faptul că am ales trafic.ro ca partener. Îmi pare rau, sincer, că gândesc aşa. Hai să vă dau câteva, nu toate, evident, din raţiunile pentru care am ales acest parteneriat.
1. Îmi place de băieţii de acolo. Quite simple. Ştiţi şi voi ce importantă e relaţie personală când faci chestii de astea.
2. Aveam nevoie de un „arbitru oficial” pentru Campionatul de Clickuri. Ce variantă aveam? Grosso modo ori trafic.ro ori Google Analytics ori măsurătorile proprii. Bear in mind faptul că această campanie se adresează unui target imens de larg, care funţionează pe „ce-i în mână nu-i minciună”. Adică, pe scurt, procentul celor care ar fi strâmbat din nas la alte variante e incomparabil mai mic decât al celor care strâmbă din nas la faza cu trafic.ro. Iar pentru mine procentul ăla chiar contează.
3. Ştiu că mi-am asumat unele riscuri în ceea ce priveşte neparticiparea unora din această cauză. Asta este acuma. Aşa e în viaţă. Şi eu şi ei trebuie să trăim cu deciziile pe care le luăm…
4. Sunt foarte deschis la păreri, comentarii, propuneri. Eu personal cred că am luat decizia cea mai bună. Dar cine ştie…
0 thoughts on “De ce am ales trafic.ro”
Pingback: Vânt de primăvară - II « Ioan Usca
Trafic.ro monitorizeaza (aproape) bine si tinand cont ca ai lasat publice statisticile pentru refereri ( eu unul) nu vad o problema in a fi „arbitru” trafic.ro pentru acest concurs.
Si ca sa ma justific pentru acel „aproape”: are momente in care scriptu de trafic.ro se incarca f. greu … moment in care vizita respectiva nu e contorizata ( vezi diferenta de 1 … 2 % intre analytics si trafic.ro )
Haidi bre chinezule, gura lumii-i sloboda. Tu faci bine ce faci si gata.
avand in vedere ca my value my value nobody has it, zic sa nu va agites vous