Antena 1 – minuscul tratat despre cum să îi tratezi pe cei care cumpără spaţiu publicitar

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Aseara. Să-i spunem, cu jena de rigoare, derbyul lu’ Mitică, Rapid – Steaua. Meciul, cum să vă spun, mai bine nu povestim. Către finalul primul mitan (oai, ce îmi place cuvântul ăsta), comentatorii au început cu neşte treburi: „în pauză vă recomandăm să daţi pe GSP TV, pentru comentarii, interviuri bla bla bla”.

Adică, tradus suav, „lăsaţi, băi, fraţi microbişti, reclamele celor care au plătit să le difuzeze pe Antena 1 în pauza meciului ca să ne primim şi noi salariile, că mai mişto e ce se întâmplă pe GSP TV”. Ce miştoooooooo…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Antena 1 – minuscul tratat despre cum să îi tratezi pe cei care cumpără spaţiu publicitar”

  1. atata timp cat cei care platesc nu vor reactiona, ce le pasa? timpul trece, leafa merge, noi cu drag muncim. ia sa vezi daca si-ar retrage astia reclamele din calupul dintre meciuri cum ar incepe cu promovari intense ale pauzei:))

  2. Nu e prima dată.

    Eu cred că nici advertiserilor nu le pasă. Ei au buget de marketing de copt. Şi s-or fi înţeles să le „lase” minutu’ mai ieftin. Oricum se ştie că publicitatea la TV n-are aproape niciun efect.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)