05.12.2016

eMAG si Gravity R&D au împlinit un an de colaborare

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Gravity R&D, unul dintre liderii internaționali de top în furnizarea de soluții de personalizare a experienței utilizatorilor în relația cu magazinele online a finalizat primul an de colaborare cu eMAG cu rezultate şi efecte specifice unei evoluţii pozitive aşa cum este creşterea ratei de conversie cu până la 30% şi venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandări.

Gravity este în prezent o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house. În plus, este singurul furnizor din România care oferă un pachet complet de servicii clienților săi, de la box-uri de recomandări on-site, cu produse relevante pentru fiecare user, retargetare personalizată (conversia și retenția userilor cu ajutorul bannerelor publicitare), și până la personalizarea newsletterelor și îmbunătățirea funcțiilor de search.

eMAG a continuat să folosească serviciile Gravity ca furnizor de soluții personalizate de recomandări, implementând soluția, atât pentru utilizatorii de desktop, cât și pentru cei de mobil. Ulterior, integrarea a fost extinsă și în celelalte țări unde eMAG este prezent:  Bulgaria, Ungaria, și Polonia.

„Avem mare încredere în eficiența tehnologiei noastre și în capacitatea de a livra rezultate conform așteptărilor. Când am hotărât intrarea pe piață din România, cel mai logic pas a fost să testăm soluția noastră pentru cel mai mare jucător din piața de e-commerce. Cooperarea cu eMAG a confirmat așteptările noastre și ne dorim extinderea pe piața locală”, spune Șerban Manea, Business Development Manager Gravity România.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Studenții Mediciniști din Cluj organizează conferința „Medici pentru Tine”

Air France și KLM revin cu promoții și surprize

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *