03.12.2016

Vodafone, certificata pentru cel mai bun punctaj al serviciilor de date si telefonie din Romania (P)

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Pe scurt, informaţia este fix cum v-am spus în titlul, adică Vodafone Romania a fost certificată pentru cel mai bun punctaj al serviciilor de date şi telefonie mobilă, după măsurări efectuate în toate reţelele mobile din România. Mai pe lung, nu sunt eu în măsură să vă raportez :)) Căci, desigur, cunoştinţele mele tehnice sunt cam la nivelul clubului de pionieri din care am făcut cândva parte :D Eu sunt doar client, iar din această postură mă bucură când aud că un furnizor de servicii primeşte astfel de certificări. Căci – pe o logică simplă, de la peluză – asta înseamnă că nouă, clienţilor, ne va fi mai bine.

În acest context de măsurători tehnice, trebuie spus că certificarea Vodafone despre care vă raportez a fost realizată de auditorul independent P3 communications, în cadrul testului Mobile Benchmark Romania. Înţeleg că acest auditor este unul la care nu prea comentezi când dă verdictul, ca să zic aşa :)) Căci bobinează masiv la nivel internaţional, deci ştie cu ce se măsoară (ca să nu zic mănâncă :D) faza cu testările de genul ăsta.

Cei de la P3 communications au fost cei care, de altfel, au ales metodologia testarii, precum şi traseele şi zonele fixe unde au fost efectuate testele, pentru toate reţelele, nu doar pentru Vodafone. Campania de testare s-a desfăşurat în Arad, Bacău, Brăila, Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Sibiu şi Timişoara, precum şi pe şoselele dintre aceste oraşe, după cum puteţi vedea pe hartă.

Şi, din ciclul „am reţinut pentru dumneavoastră„, vă ofer şi declaraţia lui Ravinder Takkar, President & CEO, Vodafone Romania, despre acest rezultat obţinut de compania (apropo, este a cincea certificare furnizată de cei de la P3 communications).

“Strategia noastra este de a oferi utilizatorilor cea mai buna experienta de retea din Romania si acest certificat furnizat de catre un auditor independent ne confirma eforturile continue si demonstreaza avansul Vodafone la nivelul intregii piete. Inca de la lansarea Supernet™ 4G, am observat ca traficul de date creste constant, in timp ce expansiunea continua a retelei 4G a determinat o crestere substantiala atat a consumului de date 4G, cat si a numarului de utilizatori 4G”.

Şi, pentru cei mai tehnici dintre voi, aveţi mai jos şi câteva din concluziile testului. Precum şi – cum ar veni „pentru conformitate” :D – certificatul „Best in Test” obţinut de Vodafone România.

Extra Datacertificat

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Despre atenţia acordată posteriorului sexului feminin în comunicatul de presă

Vă rog să aveţi puţintică răbdare cu mine

3 comentarii

  1. Leon
    joi, 12 februarie 2015, 10:52

    Sincer, oricand as accepta un plan cu beneficii reduse si cost dublu de la un competitor de-al lor, doar ca sa pot scapa de customer-service-ul lor oribil. Pe de alta parte, faptul ca am plecat de la Vodafone dupa 10 ani a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o. Preturi la jumatate, calitate mai buna si service mult peste nivelul execrabil al Vodafone.

    Thumb up 2 Thumb down 0

    Răspunde
    • joi, 12 februarie 2015, 11:06

      Pe undeva, înţeleg că vrei să te descarci sau ceva. Numai că io vorbesc despre mere şi tu vorbeşti despre petunii :)) Adică una este certificarea pe chestii strict tehnice şi alta este ce zici tu. Nu că iau apărarea celor de la Vodafone (faptul că este un advertorial la mine pe blog nu mă face avocatul brandului), dar aşa mi se pare corect, să punem lucrurile în contextul potrivit :)

      Thumb up 0 Thumb down 1

      Răspunde
      • |Adrian
        luni, 16 februarie 2015, 11:34

        Dacă privim „Certificarea” numai di punct de vedere tehnic nu are mare relevanță pentru consumator (user).
        Am fost abonat la Connex/Vodafone aproape de le venirea lor pe piață. Am avut regim de abonat Gold și m-am bucurat de cele mai mizerabile măgării din parte lor. Am apelat în câteva rânduri la Protecția consumatorilor și la Autoritatea pentru reglementare în comunicații. Și, de fiecare dată am avut câștig de cauză!
        La fel ca Leon spun că cel mai bum lucru pe care l-am făcut a fost portarea la un alt provider.
        Un singur amănunt: m-am portat din vară, deci aveam toate facturile achitate la zi, primesc în continuare facturi, amenințări, m-au dat pe mâna unor recuperatori „Cycle”, deși nu am vreo datorie la ei.
        Vă spune ceva?
        Vodafone este furnizorul de la care se portează cei mai mulți abonați – din surse oficiale.
        Ce contează Certificatul P3?
        Eu cred că special au ales un astfel de mod de evaluare care nu are în vedere și gradul de satisfacere al utilizatorului final.
        Ori, o evaluare corectă ar trebui să reflecte în primul rând gradul de satisfacere al beneficiarului.
        Restul – apă de ploaie!

        Thumb up 1 Thumb down 0

        Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *