10.12.2016

Aşa, ca idee, anvelopele all season sunt o abureală

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Înainte de a mă întâlni cu cei de la Michelin (dreaqu de simpatici :D), eram ca voi toţi, când vine vorba despre anvelope: să nu dau mult pe ele, dă-le dracului, că doar cauciucul tot cauciuc este! Ce prostie… Ce idioţenie… Diversele teste pe care le-am făcut mi-au deschis ochii la greu. Cu gura căscată a mirare şi asezonată cu nişte fiori pe şira spinării… Căci diferenţa dintre nişte anvelope naşpa şi unele bune (care costă mai mult, fireşte) este fix diferenţa între a ajunge acasă safe şi a ajunge spart în multiple locuri. Mai ales că statisticile sunt groznice

De aceea salut iniţiativa pint.ro de a realiza materialul de mai jos. Cu menţiunea că anvelopele all season mi se par nişte ştruţo-cămile jalnice şi că nu le recomand de nici o culoare. Şi să nu uitaţi: din 1 noiembrie legea zice că trebe să aveţi cauciucuri de iarnă la maşină, aşa că aveţi grijă cum alegeţi.

anvelope all seasonanvelope all season 1anvelope all season 2

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Faină ideea cu Pegas Culoare Urbană!

ITFest, între 11-16 noiembrie 2014, în Bucuresti

2 comentarii

  1. luni, 27 octombrie 2014, 10:37

    Hai sa nu vorbim aiurea: garantia e data de producator din momentul echiparii pe masina, in cel mai rau caz, din momentul cumpararii de catre utilizatorul final, daca nu o monteaza de unde o cumpara. E ca si cum ai spune ca nu cumperi de la magazinul x iphone 5, ca e facut anul trecut si nu iti mai ofera 1 an garantie. La anvelopele fabricate in anii trecuti tot 2 ani trebuie sa se ofere garantie, la cumpararea din magazinele autorizate.
    Mai mult, „Ca o masura de precautie, chiar daca starea unei anvelope pare a fi acceptabila, limita de uzura nefiind atinsa, Michelin recomanda inlocuirea anvelopelor care au fost fabricate cu mai mult de 10 ani in urma.” – extras din ghidul Michelin. Daca le iei noi si au fost depozitate in conditii recomandate, chiar daca au 3-4 ani vechime, nu iti vor pune probleme. Ca idee, daca o anvelopa are un viciu de fabricatie, va apare in prima saptamana de rulare in peste 90% din cazuri (gen galme, dificultati la echilibrare, etc). Altfel, daca e bine fabricata, te tine pe viata (adica maxim 10 ani de la fabricatie sau pana se uzeaza in zona markerilor, in cel mai bun caz, depinde de cum conduci masina).
    Au fost niste campanii pe bloguri, la care au participat idioti, care habar n’aveau ce spun, iar de aici a aparut o isterie in masa ca anvelopele trebuie sa fie facute in anul in care le cumperi, altfel sunt proaste, vechi si uzate moral. Este un lucru fals.
    Asa arata anvelope uzate moral : http://timetv.ro/wp-content/uploads/2012/10/Anvelope-de-iarna-proaste.jpg De asa ceva trebuie sa te feresti, de cauciucuri crapate. Nu gasesc poze, dar astfel de crapaturi pot apare si pe banda de rulare la anvelopele depozitate in conditii proaste, sau foarte vechi (8-10 ani).

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 5 martie 2015, 10:58

    parerea mea este ca anvelopele all season sun nici cal nici magar….ori iti iei de vara ori iti iei de iarna

    cu ceva mixt nu sunt de acord, mai ales cand este vorba de siguranta ta

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *