07.12.2016

Ce au vrut să spună autorii cu aceste trei campanii?

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Poate o să îmi fac un obicei acilea pe chinezu.eu din a vă atrage atenţia asupra unor campanii care mie îmi fac sprânceana să mi se ridice. Nu vă spun dacă vorbim de sprânceana dreaptă (aia e de bine) sau sprânceana stângă (aia e de rău) căci am da cu maieutica 2.0 de gard, ca să nu o zic mai rău. Eu doar vi le prezint şi vă invit să discutăm despre ele, dacă vi se par ok din punct de vedere al mesajului, al execuţiei, al aia, al aia.

Începem cu cele trei campanii de mai jos. Pe care vi le prezint pe scurt. Voi puteţi să vă spuneţi părerea în comentarii cât de pe lung vreţi.

Iepuraşul prudent ne spune, cu ocazia Freedom Day, că „unde nu e abstinenţă, ţopăială cu prudenţă„. Este vorba despre campania „Planifică Neprevăzutul”  (vă dau şi pagina de facebook) focusată pe contracepţia orală de lungă durată. Pe lângă informaţiile oficiale despre campanie, am primit ce vedeţi mai jos.

IMG_9485 (Medium)

Steluţa, Negruţa şi Albuţa sunt o vacă, o bivoliţă şi o oaie. Pe care le-am primit sub formă de carte poştală, însoţite de o lingură de lemn, după cum puteţi vedea în poza de mai jos. Nu scrie nicăieri din partea cărui brand este acest „colaj”, dar sloganul „Lapte din inima Ardealului” ne cam spune ce şi cum. Doar că eu, după cum spuneam mai sus, vă dau doar informaţia exact aşa cum o primesc.

IMG_9484 (Medium)

vitamina mReady este o campanie de recrutare pentru a gasi super programatori Android. Conform comunicatului oficial, „mReady cauta 5 pasionati de tehnologie, aflati in permanenta la curent cu noutatile din domeniu, eficienti la nivelul lucrului in echipa, cu un strop de umor si cunostinte solide de codare la purtator. Pozitiile deschise incep de la nivelul de junior code manager pana la nivelul de senior code manager, astfel incat pot aplica atat programatori cu experienta, cat si studenti in ani terminali sau la master„.

Weekend-ul la Birou

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Ce beneficii ai ca magazin online dacă te înscrii în competiţia GPeC 2014?

Ce au vrut să spună autorii cu reclamele astea?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *