Notă: Acest text face parte din seria #CititoriiAuCuvantul, prin care ofer celor care îmi fac onoarea să mă citească posibilitatea de a scrie un articol la mine pe blog pentru a promova ce fac, în conformitate cu acest regulament.
Textul este scris de Delia Mihut. Enjoy :)
POM – Port Originea cu Mine este un produs de îmbrăcăminte sănătos care vorbește despre identitatea ta.
Nu-i întâmplător că prima manifestare a brandului e un tricou: e un produs universal pe care îl poate purta oricine, indiferent de originea pe care o are și de unde provine.
Tricourile POM sunt tricouri de cauză. Vorbesc despre identitate în formele ei diverse și au o miză mare – să însoțească și să sprijine omul pe parcursul vieții și a devenirii sale identitare, având în tot acest timp grijă de pielea sa.
Produsul nu putea fi altfel decât etic și sustenabil – un mod prin care brandul arată că are grijă de noi, de mediu și de planetă.
Bumbacul nu e tratat cu silicon, iar materia primă și produsul final sunt create prin energie regenerabilă.
POM e gândit să creeze un impact pozitiv în societate. Vrea să vorbească mai mult despre beneficiile hainelor produse din materiale organice, dar și să tragă un semnal de alarmă asupra efectelor nocive pe care le are industria de tip fast fashion asupra planetei.
Pentru că POM este un brand care crește prin oameni și cu oameni, am pornit o campanie de crowdfunding (strângerea de contribuții financiare în schimbul unor recompense).
Dorim să înțelegem dacă oamenii s-ar regăsi în produs nostru și dacă ar alege să se exprime prin designul POM românesc.
Avem pachete de produse și experiențe exclusiv pentru această campanie, care pot fi experimentate prin recompensele puse la dispoziție.
Obiectivul financiar al campaniei de crowdfunding este de 7000 euro, bani care sunt necesari pentru a finanța creația de pe tricouri. La ora la care scriem acest articol am ajuns deja la 55%!
Campania se încheie pe 15 decembrie. Ilustrațiile vor fi create de o echipă mixtă din sfere diferite de activitate (oameni creativi alături de istorici, sociologi sau antropologi), pe baza unei documentări despre ce înseamnă identitate și demers identitar.
Pentru că #omulcrestePOMul în campania de crowdfunding, POM a deschis creația spre publicul larg pentru a crea un concept nou de tricou. Va fi un întreg proces de creație parcurs împreună: de la idee și schiță, la lansarea propriului concept.
Pentru a sprijini POM, e nevoie de logarea pe platformă (se face ușor cu profilul de Facebook sau LinkedIn) și de alegerea unei recompense potrivite.
Recompensele sunt pachete de produse și experiențe special gândite pentru această campanie.
Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe: www.startarium.ro/crowdfunding/POM, dar și pe pagina de Facebook POM.
1 thought on “POM – produsul de îmbrăcăminte sănătos, care vorbește despre identitatea ta”
Big like pentru Delia Mihut! Multumesc pentru postare ;)