Fashion Days organizează a treia ediție a campaniei de vânzări FASHION DAYS EPIC SALE, cel mai mare eveniment de reduceri al verii organizat pe fashiondays.ro, în perioada 13-15 iunie. Sute de mii de produse din toate categoriile, de la peste 350 de branduri de top la nivel internațional, vor beneficia de cele mai mari discounturi ale sezonului primăvară-vară 2017, de până la 80%. Livrarea pentru comenzile de peste 150 lei, precum și returul, vor fi gratuite. Clienții Fashion Days vor putea cumpăra cu discount produse de la branduri precum Longines, Calvin Klein, Trussardi, Guess, Furla, Diesel, Just Cavalli, Pepe Jeans London, Le Coq Sportif, Levi’s, Napapijri, Puma, United Colors of Benneton, Desigual, Esprit, Zee Lane, și multe altele.
Amzonienii Summit 2017, adică evenimentul unde se adună cei care vor să vândă pe Amazon. Cică sunt vreo 1000 de români care fac deja asta…
Orange lansează platforma Tech a Break cu evenimente găzduite de Orange smart shop. Gândit ca hub de comunicare pentru întreaga comunitate, Orange invită persoanele interesate de experiențe inedite de învățare, expoziții sau concursuri digitale, să participe la evenimentele preferate ce se vor desfășura până la finalul anului în Orange smart shop-urile din 13 orașe: Brașov, București, Arad, Bacău, Cluj, Constanța, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara.
Până pe 17 iunie puteți depune proiectele în cadrul Programului MOL de promovare a talentelor, ediția a 12-a 2017 pentru tineri sportivi și artiști. Există un fond total de sponsorizare 350.000 lei. Un solicitant poate obține maxim 10.000 de lei pentru achiziționare de echipament, materiale, instrumente sau pentru acoperirea cheltuielilor de deplasare la concursuri naționale și internaționale, cantonamente, cursuri, expoziții, concerte. În decursul celor 11 ediții anterioare au obținut finanțare 1.846 de tineri sportivi și artiști, în valoare de peste 2.870.000 lei.
Subway® lansează campania “Hai să salvăm vieți împreună”, o acțiune prin care își propune să încurajeze donarea de sânge. Campania se va desfășura în perioada 14 – 21 iunie, în principalele orașe cu restaurante Subway: Alba Iulia, Arad, București, Brașov, Cluj-Napoca, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara.
Aproape jumătate dintre cumpărătorii fideli mediului online din SUA au făcut achiziții de la comercianți internaționali, demonstrând necesitatea unei oferte personalizate ca modalitate de a concura cu prețuri mici, arată cea de-a șasea ediție a studiului anual UPS Pulse of the Online Shopper™ (Pulsul Cumpărătorului Online). Potrivit studiului UPS, aproape toți cumpărătorii online din SUA (97%) au achiziționat direct din marketplace, cifră în creștere cu 12 puncte procentuale din 2016 până în prezent, iar 81% au menționat că prețul a fost cel mai important factor atunci când au selectat produsele. Potrivit respondenților care au cumpărat de la un comerciant internațional, adică 47% din total, 43% au fost convinși de prețurile mai scăzute de pe platforma marketplace din SUA, iar 36% au dorit produse unice pe care nu le-au găsit la retailerii americani.
Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi în colaborare cu Liceul de arte plastice ”Nicolae Tonitza” vă invită la vernisajul expoziției inedite „H+ARTA contemporană” ce prezintă lucrări realizate de elevi ai clasei a X-a în cadrul acestui liceu. Acesta va avea loc vineri, 16 iunie 2017, ora 18.00, la sediul muzeului.