Două proaspete de la TransferGo:
1. Andra a devenit imaginea oficială a companiei.
2. (iar asta mi se pare mai important decat punctul 1 :D) TransferGo oferă un sprijin comunităților de români care se confruntă cu un sentiment de incertitudine. Compania susține comunitatea din Marea Britanie după impactul Brexit, printr-un blog dedicat. În cadrul blogului, TransferGo oferă educație financiară și informații utile românilor care se mută în Marea Britanie și, în plus, îi ține la curent cu evenimente și subiecte de interes, cum sunt cele legate de Brexit.
Incepand cu 22 mai, clientii Vodafone Romania vor putea inregistra o precomanda pentru HTC U11, cel mai nou terminal al producatorului taiwanez. Primii clienti care inregistreaza o precomanda vor beneficia gratuit de o bratara UA Band.
După o primă ediție fulminantă (așa am auzit, io nu am fost la fața locului, dar sursele sunt de încredere :D), evenimentul Modern Dad’s Challenges revine cu o noua editie. Pe 7 iunie, de la 18.30, la Impact Hub Bucuresti, ne revedem pentru editia a doua. Vom discuta alaturi de invitatii nostri despre “Psihologia jocului tata-copil”. Moderatorul evenimentului, Andrei Cismaru, Blogger& tatic, va dezvolta aceasta tema alaturi de: Adriana Mitu, Parenting Trainer, Ioana Saidel, Asistent educator Montessori grupa de varsta 0-3 ani, Leon Magdan, Profesorul de Joaca Itsy Bitsy si un specialist in psihologia copilului.
Cum vă știu mari amatori de călătorii (me included, desigur), am zis să vă spun despre concursul ăsta. Vorba aia, dacă e de plecat, să știm și noi :D
Cu ocazia aniversării unui deceniu de existență Vola.ro lansează campania „Vola 10 ani”, care se desfășoară în perioada 15 mai – 30 iunie 2017 și este deschisă tuturor clienților Vola.ro. La campanie se înscrie automat orice persoană care va efectua o achiziție prin intermediul site-ului www.vola.ro, fie că sunt bilete de avion, city break-uri, vacanțe sau pachete Local Escapes.
Premiile garantate sunt oferite de 8 parteneri diferiți, iar premiul cel mare constă în 10 ani de vacanțe din partea Vola.ro și include 10 vouchere a câte 1000 euro fiecare. Fiecare voucher va fi emis anual și va putea fi utilizat pentru orice achiziție de pe www.vola.ro (bilete de avion, city break-uri, vacanțe sau pachete local Escapes). Norocosul câștigător va fi ales prin tragere la sorți.
Cei de la Avantaje au declarat luna mai drept ”Luna tăticilor”. Și au decis să caute supertătici. Așa că, dacă încărcați pe site o fotografie cu voi, stimați domni, în această calitate, puteți câștiga un reportaj despre voi în revista Avantaje, vedetelor care o să fiți :D
Bursa de Valori Bucuresti (BVB) impreuna cu Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) si compania de brokeraj Prime Transaction au demarat miercuri, 17 mai 2017, un proiect pilot ce doreste sa aduca mai aproape antreprenorii romani de oportunitatile din piata de capital.
Proiectul vizeaza in prima faza municipiul Bucuresti si face parte dintr-un acord de parteneriat general semnat de cele trei institutii. Pentru a marca semnarea parteneriatului, deschiderea oficiala a sesiunii de tranzactionare s-a desfasurat, in mod exceptional, la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti (ORCTB).
Proiectul-pilot presupune amplasarea unui stand de informare la sediul ORCTB, care este vizitat zilnic de peste 2.000 de profesionisti. Acestia vor putea obtine informatii legate de Bursa de Valori Bucuresti, activitatea sa, precum si de alternativele de finantare si de investitii oferite de aceasta antreprenorilor si investitorilor. Un reprezentant al companiei de brokeraj Prime Transaction va fi permanent la locatie in timpul programului de lucru al Registrului, pentru a oferi asistenta suplimentara.
Simpatică ideea cu Random Home Cinema, lansată ca un fel de teasing pentru ediția a 11-a NexT. Care presupune, pe scurt, chestiunea următoare: puteți găzdui în casele voastre niște proiecții de filme :D
Conceptul original Short Waves Festival – Poznań, Polonia este adus în premieră în România de Societatea Culturală NexT și va avea prima proiecție pe 25 mai, de la ora 20.00, cu o lună înainte de începerea celei de-a 11-a ediții a Festivalului Internațional de Film NexT, ce va avea loc anul acesta între 22 și 26 iunie la București. NexT Random Home Cinema se va ține o dată la două luni, de fiecare dată în alt spațiu și va fi găzduit de personalități din industria de film sau spectatori fideli NexT, la ei acasă.
Cei care găzduiesc proiecțiile în casele lor își pot invita prieteni, familie, vecini, iar câteva locuri vor fi rezervate de fiecare dată pentru câțiva cumpărători de bilete care doresc să interacționeze cu oameni noi în contextul unei proiecții de film de apartament.
Pentru fiecare proiecție numărul de locuri va fi limitat în funcție de locația aleasă, care va fi ținută secret până cu două ore înainte de ora anunțată a evenimentului. Vor fi cunoscute din timp programul de filme, data și ora proiecției iar cei ce și-au cumpărat bilet vor fi înștiințați asupra locului în care se va întâmpla evenimentul cu două ore înainte ca acesta să înceapă.
În timpul Festivalului NexT (22-26 iunie), spectatorii sunt invitați să “adopte” scurtmetrajele preferate și să se înscrie ca viitoare gazde ale proiecțiilor ce vor urma până în mai 2018.
Asociația Minitremu, parte a duo-ului artistic Monotremu, vine la București cu un atelier de artă educațională destinat celor cu interese în pedagogie și/sau arte, care să propună o schiță de atelier viitor sau să prezinte un atelier deja realizat, pe marginea căruia se va discuta sau se va lucra aplicat.
Participare este gratuită. Înscrierile se fac până pe 18 mai, trimițând un mail la asociatia.reciproca@gmail.com care să conțină o descrierea personală și o scurtă motivație de participare. Cei selectați vor fi anunțați pe 21 mai, urmând ca apoi să participe la atelier în weekendul 27-28 mai, la Centrul de Teatru Educațional Replika.
„Artă sub 18 ani” este un atelier ce pleacă de la studiul de caz al taberei de artă contemporană Minitremu Art Camp. Desfășurată într-un cadru natural izolat, diferit de contextul unei galerii, muzeu sau spațiu de artă, tabăra a creeat premisele unor întâniri dintre elevi de la mai multe licee teoretice și de artă din România și artiști contemporani relevanți scenei de artă românească și internațională.
CEL.ro, magazinul online gestionat de compania Corsar Online a desfășurat un studiu cu privire la obiceiurile de consum ale actualilor sau potențialilor clienți. Studiul propus s-a adresat persoanelor cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani și a avut 1500 de respondenți.
Conform chestionarului realizat, mai mult de jumătate dintre cei care au răspuns au fost femei, în timp ce bărbații au avut o pondere de 44%. Pe de altă parte, s-a constatat că valoarea medie a coșului de cumpărături online este semnificativ mai mare în cazul bărbaților, decât în cazul femeilor.
Cei mai mulți dintre cei chestionați, adică 63% au vârste cuprinse între 25 și 45 de ani. Procentul persoanelor care se înscriu în segmentul de vârstă de peste 45 de ani și sunt interesate de comerțul online se menține în top, cu o pondere de aproximativ 22%, dar se remarcă și generația milenialilor, cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani care au devenit mai dinamici și au ajuns la o rată de 15% dintre cumpărători.
În ceea ce privește obiceiurile de consum, jumătate dintre respondenți spun că fac cumpărături online o dată pe lună. Cu toate că piața de e-commerce a avut o evoluție spectaculoasa în ultimii ani și este într-o continuă creștere, românii, în proporție de 26% cumpără online doar o dată pe an. Numai 12% dintre persoanele chestionate fac cumpărături în fiecare săptămână.
În funcție de categoriile de produse pe care participanții la studiu intenționează să le cumpere în viitorul apropiat, laptopurile, telefoanele sau televizoarele se detașează în ierarhia produselor. Acestea sunt urmate de electrocasnice, parfumuri și produse de îngrijire personală. O categorie careia i s-a acordat un interes deosebit în ultima perioadă a fost cea de articole pentru copii (scutece, biberoane, jucarii, etc.) care este într-o continuă creștere.
Prețul și reducerea ocupă în mod evident primele două locuri când vine vorba de decizia de cumpărare a unui produs în mediul online, cu un procent de 65%, iar livrarea rapidă și transportul gratuit au o proporție de 24%. Ultimul loc, cu un procent de 10% este ocupat de posibilitatea de a plăti în rate.
Principalele motive pentru care românii cumpără online și nu offline este timpul economist și livrarea acasă. În favoarea timpului economisit au răspuns 650 de persoane, în timp ce pentru livrarea acasă au optat 450 de persoane. Restul respondenților s-au orientat către prețuri mai mici și diversitatea de produse într-un singur loc. Studiul propus de CEL.ro arată că 54% dintre persoanele care au răspuns se așteaptă ca o comandă să fie livrată în 1-2 zile, 36% vor ca o comandă să ajungă la ei în 2-3 zile, în timp ce doar 10% așteaptă mai mult de 3 zile pentru livrarea produselor.
Chiar dacă o treime dintre participanții la studiu preferă plasarea unei comenzi online, în 90% din cazuri plata se face cash, offline, la livrare. Dintre cei care cumpără mai des, o dată pe lună sau o dată pe săptămână, aceștia preferă o tranzacție cu cardul. Atunci cand este aleasă metoda de plată cu cardul în rate fără dobândă, 42% dintre respondenți susțin că numărul ideal de rate pentru care ar opta se înscrie în segmentul 6-12 rate, 24% se orientează către segmentul 4-6 rate, în timp ce un procent de 23% dintre cei care preferă ratele aleg segmentul de 12-24 rate.