Ia uitați-vă la filmele de mai jos. Și apoi răspundeți la întrebarea cum ar fi să pățești așa ceva când te duci la un interviu de angajare? :D
Vodafone România lansează campania „Vezi în viitor” cu ocazia aniversării a 20 de ani, prin care ilustrează, cu ajutorul realității virtuale 360°, cum ar putea arăta meseriile viitorului. Aceasta este o premieră, Vodafone România fiind primul operator de telecomunicații care produce astfel de conținut video pentru campaniile sale.

„Aniversarea a 20 de ani nu se concentrează doar pe modul în care am sprijinit oamenii să reușească pe drumul lor de-a lungul timpului, dar și oferă o privire spre ceea ce urmează. Este angajamentul nostru că vom continua să ne implicăm în viitorul clienților noștri, inovând și creând valoare pentru ei prin cee ce facem, pentru a le oferi noi modalități de a-și îmbunătăți viața. Această campanie oferă un mod creativ care ne permite să aruncăm o privire în viitor, prin intermediul tehnologiei de ultimă oră”, a declarat Ravinder Takkar, Președinte și CEO Vodafone România.
Inițiativa „Vezi în viitor” este promovată printr-o campanie de comunicare construită în jurul mesajului „Ai puterea să-ți faci viitorul. Descoperă meseriile generației viitoare, pentru prima dată în 360° VR”, desfășurată în mediile TV print și online.