Vodafone a calculat cât costă să dai afară mămicile

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Scuzați titlul cam brutal, dar chiar vă recomand să fiți un pic atenți. Pentru că anunțul Vodafone la nivel internațional (adică se aplică în tot grupul) despre standardul unitar minim privind concediile de maternitate reprezintă din punctul meu de vedere un pas foarte important, deși România nu e afectată de nici o culoare, căci legislația românească este peste decizia grupului (aproape dublu număr de zile de concediu), ca să zic așa. Zic important pentru că astfel se pune presiune și pe alte grupuri mari să ia astfel de decizii.

Ce mi-a plăcut la decizia Vodafone este că, așa cum puteți vedea în filmul de mai jos, există un argument solid: costă mai puțin să plătești concediile de maternitate mai lungi decât te costă să recrutezi, să angajezi și să trainuiești pe cineva în locul lor. Argument numai bun pentru acei angajatori care se uită doar la bani și la nimic altceva.

Legat de acest subiect, o informație interesantă: în Vodafone România, femeile ocupa 47 % dintre pozițiile de management, respectiv 53% din totalul angajatilor.

vodafone 1

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)