Știați că puteți cere informatii de la KLM prin emoji, pe Facebook?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Dupa introducerea primirii cartii de imbarcare direct pe Facebook Messenger (optiune ce functioneaza inca din anul 2016), KLM introduce si un serviciu prin care fanii companiei pot cere informatii prin emoji, pe Facebook.

Astfel, pasagerii KLM pot cere acum directii catre cel mai apropiat restaurant, magazin de haine, bancomat, statie de taxi etc., prin trimiterea unui emoticon catre compania aeriena, pe Facebook Messenger.

Utilizatorul trebuie sa trimita emoji-ul cu actiunea dorita pe pagina de Facebook globala a KLM, cu locatia lui curenta, si KLM raspunde instantaneu cu cea mai apropiata adresa. Spre exemplu, pentru un restaurant italian din apropiere, un emoticon cu o felie de pizza si locatia utilizatorului sunt suficiente pentru a gasi un restaurant.

Mesajele trimise de catre KLM sunt automate si instantanee. Cu toate acestea, in cazul in care mesajul trimis de utilizator contine si o intrebare legata de zborul cu KLM, mesajul va fi intotdeauna redirectionat catre un agent de Social Media, care va raspunde personal la caz.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)