Cu lejeritate 2.0, KLM oferă servicii de rezervare şi pe Linkedin

Zic cu „lejeritate 2.0”, pentru că am avut ocazia să cunosc chiar de la the big kahuna a departamentului de social media de la KLM cam cum pune acest brand problema în 2.0. Şi este ceva fabulos, trust me. Adică social media înseamnă pentru KLM o componentă masivă de business, începând de la brand awarness, trecând prin client service şi, fireşte, pe partea de vândut bilete. Este un brand care a decolat în urmă cu ani buni în social media şi acum survolează cu o viteză masivă în zona de 2.0.

Acum văd că au lansat şi serviciile de rezervare, rebooking şi alte alea direct prin Linkedin. Aţi putea spune că nu e mare şmecherie. Ziceţi? Ia uitaţi-vă un pic în jur şi apoi mai povestim.

klm linkedin

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)