Traim intr-o tara care-ti ofera toate motivele sa esuezi. In care, pentru fiecare nereusita, ai la indemana zeci de scuze ca sa demonstezi ca n-a fost vina ta. Cu toate acestea, intalnesti in jur oameni care au reusit! Oameni care, in ciuda tuturor piedicilor, au luptat, s-au reinventat si au reusit sa arate ca si in Romania se poate! Ca succesul este posibil si ca noi, romanii, suntem la fel de inovatori si creativi ca orice alt popor. Ca stim sa facem performanta la nivel international!
Așa este prezentată pe siteul evenimentului ediția din acest an a gigantului evenimențial (pardon my French :D) pe care îndeobște îl cunoaștem sub denumirea de Zilele Biz. Doamne, câtă dreptate se regăsește în cuvintele astea… Și când zic despre contextul mioritic actual, dar și când zic despre oamenii care, în ciuda greutăților, au reușit în țara asta și au reușit bine.
Marta Ușurelu și echipa sa de la Revista Biz sunt categoric astfel de oameni. Care nu doar au reușit să mențină pe piață la cote de pălină moroșană de-a dreptul :)) o revistă foarte bună de business, în lumea asta în care apostolii digitalului cântă de ani de zile prohodul printului, nu doar că au reușit să facă o grămadă de evenimente care au ajutat foarte mult industriile cărora li s-au adresat, dar, mai mult, au reușit să inspire oameni, au reușit să miște lucruri, au reușit să fie mai mult decât țara asta ar fi vrut să fie. Iar pentru asta merită tot respectul!
Sunt deja 15 ani de Zilele Biz. Voi vă dați seama? 15 ani! Vă dați seama câți oameni au fost atinși de ce face gașca Biz? Și cât de mult au influențat ei o parte din România noastră? Doar gândiți-vă un pic la asta. Și gândiți-vă și de ce merită să faceți parte din această ediție aniversară. Și înscrieți-vă. Ca să fiți acolo. Să vă molipsiți de la ce o să se întâmple acolo :)
Vă mai spun doar că ediția de anul acesta are denumirea “I shouldn’t be alive!”. Aviz amatorilor :)) Și are loc pe 14-18 noiembrie, Hotel Novotel, Bucuresti.
15 ani de Zilele Biz in cifre
700 de speakeri romani si internationali
650 de CEO
500 de directori de marketing
150 de antreprenori
200 de parteneri
200 de studii de piata lansate in premiera
300 de conferinte
90 de workshopuri
18.000 de participanti