Cu mai puțin de 3 săptămâni înainte de Ceremonia de Deschidere a Jocurilor Olimpice de la Rio, Procter & Gamble lansează ediţia din 2016 a campaniei „Mulţumesc, mamă!” prin noul spot video «Strong»:
“Strong“ scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice.
“Am avut sentimentul că văd propria mea poveste“, a spus gimnasta Larisa Iordache, campioană mondială “sprijinul mamei în momentele dificile de după accidentare m-a ajutat să privesc cu încredere înainte. Mama a fost întotdeauna o sursă de inspiraţie pentru mine. P&G recunoaşte rolul pe care mamele noastre îl au în obţinerea acestor performanţe şi de aceea mă bucur să mă număr printre sportivii susţinuţi de P&G“.
“Strong“ a fost realizat de către Jeff Nichols, regizorul de la Hollywood ale cărui producţii includ «Midnight Special», un film recent lansat, însă extrem de disputat. “Strong“ este difuzat în peste 30 de ţări, atât în format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cât şi într-o versiune mai scurtă, destinată televiziunilor.
2 thoughts on “Foarte faină campania „Mulțumesc, mamă!”, marca P&G”
Pingback: Larisa Iordache: ”După operație, mâna mea era o mână de om normal, fără bătături...” - Cristian China Birta
Pingback: Visul unui copil de a ajunge campion nu trebuie visat singur - Cristian China Birta