Care credeți că au fost cei mai activi advertiseri în septembrie 2015?

Conform unui studiu mediaTRUST, în clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Procter & Gamble ocupă locul întâi cu un număr de  20.599 de reclame, având  un cost  Rate Card estimat la 37,4 milioane de euro.

Unilever ocupă poziţia secundă cu 11.263 de reclame difuzate și un rate card estimat la 27,3 milioane de euro, iar pe locul trei în topul celor mai vizibili advertiseri se află Orange cu 10.641 de reclame, și un Rate Card de 21 milioane de euro.

2 comentarii la “Care credeți că au fost cei mai activi advertiseri în septembrie 2015?

  1. Hapi Răspunde

    Ma uit acum dar „trimite-mi” si mie unul ;)
    Glumesc
    Spor in tot ce faci, ca le faci bine!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: