Trei grupuri de studenţi din România s-au calificat în semifinalele programului inovator al P&G „CEO Challenge” şi au concurat pentru un loc în marea finală europeană ce va avea loc vara aceasta.
Studenţilor li s-a cerut să devină, pentru câteva zile, un “CEO de companie” şi să propună idei pentru gestionarea unei probleme de business a mărcii Gilette. În semifinală, echipele din România au concurat alături de echipe din Serbia, Grecia şi Bulgaria, iar un juriu format din reprezentanţi ai P&G Bucureşti au fost cei care au evaluat propunerile în termeni de inovaţie şi eficienţă. Toate propunerile au fost extrem de valoroase, ceea ce a făcut procesul de jurizare extrem de dificil. În final, o echipă din Serbia s-a calificat în faza finală a competiţiei, iar una dintre cele trei echipe din România a câștigat la categoria de «Cel mai bun plan financiar şi logistic pentru Gillette Proglide Flexball».
„CEO Challenge” a fost lansată pentru prima dată în acest an şi s-au înscris grupuri de studenţi din 18 state europene, printre care Polonia, Grecia, Croaţia, Ungaria, Republica Cehă, Rusia şi Slovenia. Progamul le permite concurenţilor să îşi dezvolte abilităţile şi cunoştinţele, dar şi să îşi pună în aplicare gândirea analitică şi lucrul în echipă pentru a găsi soluţii în probleme reale de business. Iniţiativa este pusă în aplicare printr-o asociere de comunicare interactivă pe internet, dar şi workshopuri in cadrul
Marii câştigători ai semifinalei vor merge la Geneva, la centrul de regional de design al produselor P&G, pentru a obţine distincţia supremă în rândul echipelor din Europa. Cu toate acestea, adevăratul câştig al întregului proces este experienţa de a parcurge etapele premergătoare finalei, mulţimea de cunoştinţe dobândite prin interacţiunea şi cooperarea cu echipa P&G pe tot parcursul competiţiei, dezvoltarea continuă şi transformarea unui concept juvenil într-un plan matur de business, interacţiunea cu echipe din întreaga Europă şi accesul la mentoratul oferit de reprezentanţi de top ai companiei.
https://www.youtube.com/watch?v=Ae4kgPsh0uU