Cât de interesați au fost internauții români de EURO 2016

Agenția de marketing online Today’s a analizat interesul manifestat în online-ul românesc pentru Euro 2016:

România a fost eliminată de la EURO 2016 încă din faza grupelor, după trei meciuri disputate cu Franța, Elveția și Albania, dar competiția continuă. Până acum, la nivel general, căutările generate pentru EURO 2016 au fost după următorii termeni: „euro 2016“ cu un volum de 12.100, „preliminarii euro 2016“ cu aproximativ 3.600 de căutări și „grupa romaniei“ cu un total de 1.000. Pentru „bilete euro 2016“ a fost înregistrat un volum de 590 de căutări, fapt care dovedește fie că cei care s-au interesat online de competiție au urmărit-o la TV, fie că cei interesați de bilete și le-au procurat din timp.

Chiar dacă România nu a ajuns în fazele superioare ale EURO 2016, Bogdan Stancu a înscris două goluri, fapt care îl plasează în fruntea clasamentului golgheterilor și este unul dintre fotbaliștii despre care oamenii s-au informat online. Vlad Chiricheș, unul dintre titularii aliniați de selecționerul României în meciurile de la EURO 2016 a înregistrat câte 1.600 de căutări lunare, în vreme ce la polul opus se regăsește Dragoș Grigore, pentru care s-au înregistrat doar 260 de căutări.

În zona interesului general pentru fotbal, există și un top cu cei mai sexy fotbaliști de la EURO 2016, listă care conține nume precum Gerard Pique, dar apare și Andrei Shevchenko, jucător ucrainean retras. Când vine vorba de căutările din România, pentru Cristiano Ronaldo – jucător portughez – au fost realizate 27.100 căutări lunare, iar acest fotbalist e urmat de Iker Casillas (2.900) – fotbalist spaniol, Gerard Pique (1.600) – jucător spaniol, Andrei Shevchenko (210) și Yoann Gourcuff (170) – fotbalist francez. Dintre aceștia, la nivel mondial, clasamentul este condus de Cristiano Ronaldo (6.120.000 de căutări lunare), urmat de Iker Casillas (550.000), Pique (301.000), Yoann Gourcuff (170) și Andrei Shevchenko (33.100).

Rezultatele prezentate de Today’s au carater estimative și au fost realizate folosind uneltele puse la dispoziție de Google. Acest motor de căutare e cel mai popular în România și statisticile acestea oferă o imagine de ansamblu asupra interesului manifestat de utilizatori. Datele, tendințele și diferențele dintre termenii căutați fac însă posibilă analiza evenimentului care interesează atât pasionații de fotbal, cât și oamenii care lucrează în industriile digitale ale momentului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: