Today’s ne arată cum s-a văzut Ziua Îndrăgostiților în online

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

În timp ce îndrăgostiții se întrebau ce cadouri să cumpere de Valentine’s Day pentru iubit(ă), agenția Today’s analiza comportamentul acestora pe Internet. Ce cadouri s-au cumpărat cu preponderență nu pot să vă dezvălui (deși presupun că ursuleții au fost depășiti doar de prezervative în vânzări), dar vă pot spune cu ce rezultate s-a încheiat analiza Today’s:

La începutul anului, Today’s informa că tendința generală este spre o creștere tot mai mare a consumului de informații și a documentării prin dispozitive mobile. Trendul acesta s-a păstrat și pentru ziua de 14 februarie.

Când vine vorba de cei mai căutați termeni pe motorul de căutare Google, lista acestora începe în felul următor: cadouri pentru el sau cadouri pentru ea și continuă astfel cadouri ziua indragostitilor, cadouri pentru iubit, cadouri pentru iubita, cadouri personalizate, cadouri ziua indragostitilor pentru el și cadouri ziua indragostitilor pentru ea. În comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, popularitatea dispozitivelor mobile – cele mai populare fiind smartphone-urile – a crescut cu până la 14%.

Agenția Today’s a observat o creștere a căutărilor pentru cadou pentru ea, de la aproximativ 124.000 în 2015 la aproape 135.000 în 2016. În ceea ce privește căutarea cadou pentru el, aici diferența este similară, doar că volumul total se apropie de 120.000 de căutări. Este interesant un alt aspect al căutării online: bărbații se bazează mai mult pe Internet pentru a găsi cadoul potrivit, în timp ce femeile preferă shopping clasic, prin magazine. Când vine vorba de promovare prin anunțuri plătite pe motorul de căutare Google, costul per click începe de la 0,87 lei până la 1,47 lei.

todays

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)