KLM, prima companie aeriana care trimite informări prin Facebook Messenger

De la inceputul lunii aprilie, KLM ofera clientilor sai din intreaga lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervarii si a check-in-ului, boarding pass-ul si actualizari despre status-ul zborului.

Astfel, pasagerii care au intrebari pot contacta compania aeriana direct prin Messenger, iar 200 de agenti sunt disponibili 24 de ore din 24, in 13 limbi diferite, formand o echipă mare, dedicata social media.

„Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt si clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clienții noștri se vor simti mai confortabil cu informatiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numarul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată ca pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger.„ a declarat Pieter Elbers, Presedinte si CEO KLM.

*Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clientilor care rezerva bilete prin intermediul KLM.com si care opteaza pentru a primi informatii prin Messenger.

Un comentariu la “KLM, prima companie aeriana care trimite informări prin Facebook Messenger

  1. Claudia Răspunde

    Chiar interesant articolul. Felicitari!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *