Radio 21 a lansat „Live pe bune” pentru…Facebook

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Nu am apucat încă să ascult „Live pe bune”, emisiunea dedicată publicului de pe Facebook, dar cu siguranță mi-a stârnit curiozitatea această ispravă, care am auzit că se întâmplă încă de luni (21 martie 2016) și că a avut 14 mii de vizualizări.

„Live pe bune” este o emisiune de o jumătate de oră, care se desfășoară pe pagina de Facebook Radio 21 și în care sunt discutate subiectele de interes ale tinerilor, într-un limbaj apropiat lor. Absolut tot ce se întâmplă în emisiune este influențat, live, de spectatorii care se află pe pagina de Facebook a radioului, ei putând modifica emisiunea în timp real, prin comentariile lor.

Gazda emisiunii „Live pe bune” este Andrei Niculae, un tânăr care a ajuns să lucreze în radio după ce a fost unul dintre liderii informali ai generației sale: a organizat campanii de căutare de talente prin licee, a scris pentru Evenimentul Zilei și a fost gazda mai multor evenimente dedicate tinerilor.

 P. S. „Live pe bune” se difuzează pe pagina de Facebook Radio 21, în fiecare zi, de luni până vineri, începând cu ora 19:30 și este un proiect realizat cu sprijinul ThinkDigital.

„Live pe bune”

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)