De ce nu se uită românii la reclame

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Eu nu mă mai uit la televizor de vreo trei ani, dar pe vremea când aveam acest obicei, foarte rar mi se întâmpla să am răbdare să urmăresc o reclamă. Cum îmi era întrerupt programul, cum mă „răzbunam” și schimbam postul. Și nu doar eu. Am crescut cu o aversiune față de reclame, în principal pentru că îi auzeam și îi vedeam pe ai mei că nu își doresc sub nicio formă să urmărească publicitate. Paradoxal, acum, când sunt în preajma unui televizor, mă interesează doar reclamele. :))

Revenind, conform unui studiu realizat de iSenseSolutions  și prezentat la Digital Marketing Forum, 80% dintre consumatorii români schimbă canalul când sunt reclame. Wow! Procentul e foarte mare, după cum bine observați.

Și pentru că, din perspectiva unui om care lucrează în publicitate, sunt convinsă că, printre mulți dintre voi, acum există un mare „De ce?”, vă invit să citiți infograficul de mai jos. Elucidează în mare măsură lipsa de interes a românilor pentru reclame, conține informații despre activitatea acestora în timpul pauzelor publicitare și – cine știe? – poate vă dă idei dacă lucrați în domeniu. :)

infografic-dmf

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)