Vreau să primesc rezultatele campaniilor sociale pe care le susțin. Se poate, dragilor? :)

Scriu despre multe campanii sociale (să le zicem așa, generic). Pentru că nu am cum să stau pe gard, ca să o spun direct de la peluză. Și pentru că eu cred cu tărie că fiecare cuvânt scris în ajutorul unei campanii contează. Uneori chiar face diferența. Nu în sens mare, cosmic, ci în sens mic, dacă sunteți în stare să îi spuneți așa: viața unui om. Un adevărat cosmos în sine :)

Cum se termină aceste campanii? Sincer vă spun că în 80% din cazuri nu știu. În principal pentru că nu mai primesc un follow-up de la organizatori. Și, desigur, am și eu o vină, că nu întreb. Dar, știți cum este, prins cu multe altele, viața în ritmul ei amețitor, scuze de astea care, practic, nu au nici o scuză. Dar, bref, chiar nu știu care este bilanțul celor mai multe campanii.

Din când în când, însă, primesc și câte un mail după terminarea unei campanii. De cele mai multe ori de mulțumire. Care mă încălzește, de ce să vă mint. Dar nu atât de tare pe cât mă încălzesc și mă energizează și îmi dau emoție rezultatele campaniei. Este, dacă vreți, ca o doză de optimism, condimentată cu puțină speranță, pe care o primesc :)

În urmă cu câteva minute, am primit o astfel de doză de optimism: rezultatele campaniei „Împreună dăruim aripi de bucurie”, campania umanitară inițiată de Sun Plaza.

În perioada 18 decembrie 2015 – 31 ianuarie 2016, a fost donată suma totală de 25.000 de lei, sumă care acoperă costul a 425 de vizite de îngrijire la copiii internați în Spitalul Marie Curie din Capitală, efectuate de personalul Fundației HOSPICE Casa Speranței.

Transmit gândurile mele de bine organizatorilor, partenerilor și celor care au donat. Respect!

PS Rândurile de mai sus se vor și o rugăminte la adresa colegilor cu care colaborez pe anumite campanii sociale: chiar vă rog să îmi trimiteți rezultatele :)

Un comentariu la “Vreau să primesc rezultatele campaniilor sociale pe care le susțin. Se poate, dragilor? :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *