#CondomEmoji via Durex a fost un succes! Suntem pe cale să obținem un emoji al sexului protejat

Iubăreților, vă amintiți de #CondomEmoji, campania celor de la Durex pentru un emoji al sexului protejat? Am scris aici, în caz de nu.

Cum ziceam, campania a avut un succes răsunător, a cucerit mapamondul, a impresionat până la lacrimi și așa se face că…vom avea un emoji al sexului protejat. Sau cel puțin așa sperăm pentru că cererea e încă în curs de procesare, cum ar veni. Felicitări oricum tuturor celor care au răspândit vestea și au arătat necesitatea acestui emoji. Sunteți, pardon, suntem niște eroi! :D

Campania #CondomEmoji a fost lansată în urma studiului publicat de Durex la data de 18 noiembrie, ce a arătat că 84% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani se simt mai confortabil atunci când folosesc emoji în discuţiile despre sex. În urma reacţiei internaţionale pozitive cu privire la campanie, Durex a depus pe 1 decembrie, la compania Unicode, cererea oficială de creare a primului emoji al sexului protejat. Durex speră la un răspuns pozitiv din partea Unicode în prima parte a anului 2016.

a2c96fdb-53fa-4695-a17f-36c127f0c1ae

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)