Cei mai atenți dintre voi (motiv pentru care vă mulțumesc :D), știți deja că am făcut un filmuleț pentru La Fântâna, în care mă sacrific pentru hidratarea corespunzătoare și pentru rugby :D Vă dau mai jos filmul, pentru că nu mă pot abține, mie îmi place foarte tare!
În contextul acesta, evident că sunt atent la ce face La Fantâna pe piață, așa că, atunci când am văzut pe blogdecafea.ro știrea cu lansarea propriului brand de cafea Green, m-am activat. Și am zis că trebuie să vă spun și vouă despre asta, mă înțelegeți :)
Aveți info despre acest nou brand de cafea lansat pe piață. Dar mai întâi vă las cu filmulețul cu pricina…
„Green – Cafea boabe pentru espresso” este disponibil exclusiv în Serbia, în timp ce „Green – Lapte special pentru cafea” este accesibil în România şi Serbia. Produsele se adresează în principal segmentului de clienţi corporativi (B2B) ai grupului de pe cele două pieţe.
„La Fântâna are o preocupare constantă pentru a asigura noi perspective de creştere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business şi inovare. Cheia dezvoltării noastre în continuare constă în valorificarea bazei extinse de clienţi şi a infrastructurii logistice majore din cele două ţări în care grupul La Fântâna operează”, a declarat Cristian Amza, CEO şi fondator al grupului La Fântâna.
Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienţi B2B pe piaţa din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business în România, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza către clienţi HoReCa şi B2B din România. Pentru piaţa din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brand-ul propriu „Green”.