Încă 3 zile pentru a câștiga 70.000 lei în competiția METRO – Starurile Comunității

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

De ce vă recomand, dacă sunteți IMM și ați făcut fapte bune, să vă înscrieți în competiția METRO – Starurile Comunității, am scris aici. Nu ar strica să citiți ce am scris, zic (self promo :D). Reiau mai jos, pe scurt, cam ce ar fi trebuit voi să faceți, ca IMM, ca să fiți eligibili pentru premiile de 70.000 lei puse în joc. Și cu mențiunea că vă mai puteți înscrie doar până pe 23 iulie.

Așadar, ar trebui să aveți ”bifate” activitățile de mai jos:

– deservirea comunității locale;
– furnizarea de servicii, prețuri și produse unice, contribuind la bunăstarea cartierului
prin programe de incluziune sociala;
– sprijinirea și sponsorizarea evenimentelor locale;
– a da dovadă de curaj moral/a-i ajuta pe ceilalți;
susținerea persoanelor defavorizate;
– participarea/organizarea de festivaluri sau alte evenimente pe plan local;
– contribuirea la păstrarea curățeniei în comunitate;
– restaurarea siturilor istorice sau participarea la strângeri de fonduri;
– acordarea de beneficii speciale persoanelor fără adăpost;

Aveți, ca material ajutător, un infografic, pe care, desigur, vă recomand să îl conspectați.

Starurile_comunității

Succes!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)