Salut inițiativa METRO – Starurile Comunității. Pentru că tare îmi place să văd un brand mare care se gândește la brandurile mai mici (o spun cu mare drag, așa să știți) în contextul de implicare în binele comunității. Căci despre asta este vorba în această inițiativă: despre companii care fac un bine comunității din care fac parte și în care își desfășoară activitatea.
Competiția se adresează intreprinderilor care ”acționează responsabil din punct de vedere social în comunitate, demonstrând astfel capacitate de autodepășire și devenind un model pentru comunitate”. Am citat din regulamentul competiției, pe care vă recomand să îl citiți, ca să înțelegeți mai bine ce aveți de făcut. Și vă recomand să citiți și câteva exemple despre ceea ce se înțelege prin acțiunea responsabilă.
Vă dau mai jos cele trei motive pentru care eu cred că IMM-urile merită să se înscrie în această competiție.
Motivul 1. Premiile. Vorbim despre premii totale în valoare de 70.000 lei, sumă împărțită astfel: Locul I – 30.000, locul II – 20.000, Locul III – 15.000, precum și 7 mențiuni sub formă de vouchere de cumpărături în magazinele Metro România, în valoare de câte 700 lei.
Motivul 2. Lumea va auzi, astfel, despre faptele bune pe care le faceți și îi veți inspira și pe alții măcar să se gândească la ce ar putea face pentru comunitate. Iar asta nu este deloc puțin lucru, stimabililor. Căci mi-a fost dat să văd multe cazuri de oameni sau companii care pur și simplu nu s-au gândit, prinși în vâltoarea vieții moderne, că ar putea face și ei niște fapte bune. Voi i-ați putea inspira.
Motivul 3. Exersați auto-promovarea prin descrierea activităților voastre sociale. Poate că vi se pare cumva ciudat acest motiv, așa că o să detaliez puțin. Am fost de multe ori în diferite jurii pe diferite proiecte. Și de fiecare dată mi s-a întâmplat să încrunt sprânceana pentru că vedea proiecte, inițiative sau businessuri foarte interesante, dar care completaseră formularul de înscriere cu imense deficiențe (ca să nu zic altfel). Și mi-am dat seama, în timp, că ai nevoie de oareșce antrenament ca să deprinzi abilitățile necesare pentru a scrie acele câteva rânduri în așa fel încât oricine citește sau jurizează să înțeleagă cât mai bine ce vrei să spui. Chiar cred că nu ar trebui să ratați astfel de oportunități pentru a vă promova și pentru a învăța, făcând, cum trebuie să abordați astfel de chestiuni.
Vă invit, așadar, să vă înscrieți. Să arătați României că se mai fac fapte bune în această țară. Și că voi sunteți cei care le faceți. Motiv pentru care vă salut cu mult drag și cu respect :)
1 thought on “Trei motive pentru care recomand IMM-urilor să se înscrie în competiția METRO – Starurile Comunității”
Pingback: Felicitări corespunzătoare pentr câștigătorii METRO – Starurile Comunității!