S-a lansat Danone KISS

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Hai, nu vă gândiți la prostii că e abrevierea de la Keep IT Simple&Safe și e vorba de noul pahar de la Danone, nu de iaurtul în sine. Asta pentru că cei de la Danone vor să dea un refresh pe piața de ambalaje a iaurturilor și s-au gândit să modernizeze paharele: „Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.”

Noul pahar KISS de la Danone_ Dieter Schulz_director gen Danone SEE (2)

Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est explică la conferința de lansare: “Am lansat noul pahar KISS pentru că știm că un ambalaj unic, deosebit crează o legătură între consumator și produsele preferate. Danone este lider în topul calității pe piața iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât și în ambalajul care protejează produsul

P. S. Noile iaurturi în pahare KISS vor fi disponibile în  magazine de la începutul lunii mai.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “S-a lansat Danone KISS”

  1. doua lucruri vreau sa știu :
    1. Vreau sa va mai văd frumoasele emisiuni pe Look tv! Unde sunt?
    2. Cine este trupa care asigura coloana sonora pentru danone kiss? E super melodia!

    Mulțumesc cu anticipație!

  2. Pingback: Danone KISS te trimite la distracție în Franța. Înscrie-te până pe 27 iunie în concurs - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)