Danone România schimbă ambalajele tuturor produselor sale în format „spoonable” prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe – care va fi disponibil în magazine din toată țara începând din luna mai. Brandurile care vor beneficia de noul design și ambalaj sunt: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, reprezentând aproape un sfert din piața de iaurturi. Totodată, Danone îmbunătățește multe dintre rețetele sale și aduce noi variante de iaurt pentru consumatori.
Începând din mai, noul pahar KISS va contribui la diferențierea produselor Danone, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România. Danone va organiza o serie de activări în magazinele din întreaga țară pentru a sublinia experiența nouă oferită consumatorilor de paharul KISS. În plus, schimbarea ambalajelor va fi anunțată printr-o campanie națională de comunicare.
Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București. Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.
2 thoughts on “Danone a investit 10 milioane de lei în KISS”
Dar si cat vor castiga…
Asta este ideea cu un business, zic.