Danone a investit 10 milioane de lei în KISS

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Danone România schimbă ambalajele tuturor produselor sale în format „spoonable” prin lansarea unui nou pahar de iaurt: KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe – care va fi disponibil în magazine din toată țara începând din luna mai. Brandurile care vor beneficia de noul design și ambalaj sunt: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney, reprezentând aproape un sfert din piața de iaurturi. Totodată, Danone îmbunătățește multe dintre rețetele sale și aduce noi variante de iaurt pentru consumatori.

Începând din mai, noul pahar KISS va contribui la diferențierea produselor Danone, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România. Danone va organiza o serie de activări în magazinele din întreaga țară pentru a sublinia experiența nouă oferită consumatorilor de paharul KISS. În plus, schimbarea ambalajelor va fi anunțată printr-o campanie națională de comunicare.

Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.  Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Danone a investit 10 milioane de lei în KISS”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Top articole din această secțiune

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)